توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

هم اندیشی معاون غذا و دارو با دفتر نهاد مقام معظم رهبری و گروه معارف دانشگاه در خصوص مشکلات موجود در عطاری ها

۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۹ کد : ۱۰۴۴۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۴
جلسه هم اندیشی معاون غذا و دارو با رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری و اعضاء هیئت علمی علوم پایه گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی در خصوص مشکلات موجود در عطاری ها و متخلفان طب سنتی در مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شد.
هم اندیشی معاون غذا و دارو با دفتر نهاد مقام معظم رهبری و گروه معارف دانشگاه در خصوص مشکلات موجود در عطاری ها

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک، طی جلسه ای دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو با رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری و اعضاء هیئت علمی علوم پایه گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی در خصوص مشکلات موجود در عطاری ها و متخلفان طب سنتی در مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شد.

در این جلسه ضمن استفاده در همکاری و همفکری روحانیت محترم و دفاتر نمایندگان مقام معظم رهبری در استان در خصوص توصیه ها و آموزش های لازم جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به عموم مردم در قالب سخنرانی به همشهریان و دانشجویان ارائه گردد. همچنین در این جلسه مقرر شد موضوعات مطرح شده با ائمه های جمعه های استان مطرح و در مراسمات مذهبی در این ضمینه اطلاع رسانی شود .
در ادامه این جلسه دکتر علیمرادیان به همراه کارشناسان اداره طب سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو از آزمایشگاه طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی بازدید بعمل آوردند.
 

کلید واژه ها: جلسه هم اندیشی معاون غذا و دارو رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری و اعضاء هیئت علمی علوم پایه گروه معارف عطاری ها و متخلفان طب سنتی


( ۱ )

نظر شما :