معاون غذا و دارو اراک اعلام کرد؛

تقویت سپر دفاعی مردم استان مرکزی در برابر کرونا نیازمند جبران کمبود پارچه

۰۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۴ کد : ۱۰۵۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۹۸
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در واقع برای تامین ماسک با کمبود پارچه مواجه شده ایم که اگر سازمان صمت و استانداری نسبت به جبران این کمبود به سرعت اقدام کنند قطعا می توان سپر دفاعی مناسبی را در مقابل این بیماری فراهم کرد.
تقویت سپر دفاعی مردم استان مرکزی در برابر کرونا نیازمند جبران کمبود پارچه

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،دکتر عباس علیمرادیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قرمز بودن وضعیت اراک در شیوع بیماری کویید ۱۹ بیان کرد: متاسفانه وضعیت اراک در ویروس کرونا به شرایط قرمز رسید و در این شرایط مردم حتما باید پروتکل های بهداشتی را با جدیت مدنظر قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه اگر مردم رعایت نکنند باید محدودیت اعمال شود و حتی در صورت نیاز قرنطینه در نظر گرفته شود، گفت: خوشبختانه در حوزه دارو تمامی داروهای درج شده در پروتکل درمان بیماران کووید ۱۹ در استان فراهم است و کمبودی وجود ندارد، محلول های ضدعفونی نیز تهیه شده است و تنها در حوزه تهیه و تولید ماسک با کمبود مواجه هستیم.

علیمرادیان تصریح کرد: در واقع برای تامین ماسک با کمبود پارچه مواجه شده ایم که اگر سازمان صمت و استانداری نسبت به جبران این کمبود به سرعت اقدام کنند قطعا می توان سپر دفاعی مناسبی را در مقابل این بیماری فراهم کرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک بر لزوم استفاده از ماسک حتی ماسک پارچه ای توسط مردم تاکید کرد و گفت: لازم است که مردم ارتباطات اجتماعی خود را کم کنند و پس از هر بار خروج از منزل پس از بازگشت دست و صورت خود را بشویند تا بتوانیم این شرایط سخت را با کمترین هزینه پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

کلید واژه ها: کمبود پارچه ماسک دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :