معاون غذا و دارو اراک خبر داد؛

فاصله‌گذاری اجتماعی در اماکن عمومی اراک به ویژه داروخانه‌ها رعایت نمی‌شود/فاصله گذاری باید یک فرهنگ شود

۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۱ کد : ۱۰۶۷۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۸
معاون غذا و دارو اراک گفت: همشهریان در مکان‌های پرتجمع به ویژه داروخانه‌ها فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا انتقال ویروس کرونا را شاهد نباشیم.
فاصله‌گذاری اجتماعی در اماکن عمومی اراک به ویژه داروخانه‌ها رعایت نمی‌شود/فاصله گذاری باید یک فرهنگ شود

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو: دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک بیان کرد: همچنان سفیدپوشان حریم سلامت،داروسازان پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در سنگر خدمت به بیماران کرونا قرار دارند اما برای کم کردن زحمات و تلاش آنها باید همه پای کار بیایند تا با خودمراقبتی و حفظ سلامت فردی بکوشیم تا زنجیره کرونا را بشکنیم.

دکترعلیمرادیان افزود: با اشاره به تجمع مردم در برخی از مطب‌های پزشکان و داروخانه‌ها گفت: در داروخانه ها گاه شاهد بی‌تفاوتی‌ها نسبت به این فاصله‌گذاری هستیم اما همچنان فاصله یک متری تا دو متری را باید در مطب پزشکان و داروخانه‌ها رعایت کنیم تا امکان ابتلا به بیماری از بین برود.
عضو هیات علمی دانشگاه ادامه داد: گاه افرادی هستند که بدون علامت ناقل بیماری بوده که ضرورت دارد با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اجازه ندهیم انتقال بیماری با یک فرآیند سریع انجام شود.
این مقام مسئول گفت:موسسین داروخانه با علامت گذاری و نصب برچسب  فاصله گذاری اجتماعی در محیط داروخانه ها اقدام نمایند و مراجعه‌کنندگان به داروخانه‌ها و شاغلین این مراکز ضمن رعایت فاصله ایمن با افراد دیگر از دستکش و ماسک در طول حضور در داروخانه استفاده کنند.

انتهای پیام

کلید واژه ها: فاصله‌گذاری اجتماعی داروخانه ها معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :