توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.

ششمین جلسه کمیسیون فنی_تخصصی صدور پروانه های بهداشتی و واحد های تولیدی غذایی و بهداشتی

۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۳ کد : ۱۰۸۴۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۳۸
جلسه‌ای با هدف بررسی صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک در سال جاری برگزار شد.
ششمین جلسه کمیسیون فنی_تخصصی صدور پروانه های بهداشتی و واحد های تولیدی غذایی و بهداشتی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسه  صدور پروانه‌های ساخت و تعیین تکلیف در خصوص موارد مطرح‌شده دانست و به همراه سایر اعضا کمیته به بررسی پرونده‌ها پرداختند.

در این نشست که باهدف صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها برگزارمی شود؛ تعدادی  صدور پروانه ساخت مطرح و موافقت شد و چند مورد  تمدید و اصلاح پروانه مسئول فنی مطرح و موافقت شد.تعدادی مورد نقشه و استعلام جهاد کشاورزی و چند موضوع مورد بررسی و مورد موافقت قرار گرفت.

توضیح اینکه کمیسیون بررسی و صدور پروانه‌های بهداشتی واحدهای تحت پوشش معـاونت غـذا و دارو دانشگـاه علـوم پزشکی اراک بـا حضـور دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو، دکتر رضا تاجیک مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی،دکتر عبداللهی مدیر آزمایشگاه کتنرل مواد غذایی، مهندس گلستانی کارشناس مسئول اداره مواد غذایی آرایشی و بهداشتی ودیگراعضای کمیسیون در محل سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد.
انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: کمیسیون فنی_تخصصی صدور پروانه های بهداشتی معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :