به صورت مشترک صورت گرفت؛

بازدید از داروخانه های خصوصی محلات

۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۰ کد : ۱۱۰۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸۷
کارشناسان دارویی و آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو اراک به همراه رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) و کارشناسان دارویی محلات بصورت سرزده از داروخانه های خصوصی شهرستان محلات بازدید بعمل آوردند.
بازدید از داروخانه های خصوصی محلات

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ،در راستای بررسی و نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مردم ،کارشناسان دارویی و آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو اراک به همراه دکتر نامغ  رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) و کارشناسان دارویی محلات بصورت سرزده از داروخانه های خصوصی شهرستان محلات بازدید بعمل آوردند.

کارشناسان معاونت غذا و دارو ضمن گفتگو با مسئولین فنی داروخانه بر تداوم و  خواستار خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم به خصوص داروهای بیماران کرونایی ، برنامه ریزی مناسب و اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشگیری از بروز کمبودهای احتمالی دارو و ملزومات پزشکی شد.

لازم به ذکر است با وجود برخی از کمبودهای کشوری در حوزه دارو، روزانه وضعیت داروها و ملزومات مصرفی را بویژه در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه پایش و در صورت مشاهده و دریافت هرگزارش کمبودی، بلافاصله مراتب به سازمان غذا و دارو اعلام و جهت تامین در اسرع وقت، اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.

در این بازدید، وضعیت دارویی داروخانه و انبار، حضور مسئولین فنی، قیمت داروها، نحوه ارائه خدمات و مشاوره دارویی به مردم عزیز، ارائه فاکتور ممهور به مهر داروخانه و حاوی ریز قیمت اقلام دارویی فروخته شده و ... مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/
رسول غفاری

کلید واژه ها: بازدید از داروخانه ها محلات


نظر شما :