در پیامی صورت گرفت؛

معاون غذا و دارو اراک با صدور پیامی روز داروساز را تبریک گفت

۰۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۶ کد : ۱۱۳۹۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۸۴
معاون غذا و دارو اراک با صدور پیامی روز داروساز را تبریک گفت.
معاون غذا و دارو اراک با صدور پیامی روز داروساز را تبریک گفت

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و د ارو اراک، متن پیام دکتر عباس علیمرادیان بدین شرح است:‏    

بسم  الله الرحمن الرحیم 

 

پنجم شهریورماه، زادروز فیلسوف، شیمی دان و دانشمند عالیقدر، محمدبن زکریای رازی و روز داروساز مجالی برای یادآوری و ارج نهادن تلاش های پژوهشگران، اساتید و اعضای پر تلاش  صنعت دارو سازی کشور است. 

در تکمیل زنجیره ارزشمند درمان برای یک بیمار دردمند، بدون شک، داروساز یکی از اصلی ترین حلقه های به هم تنیده شده و موثر مورد نیاز در این مسیر مقدس است که در تلاش برای شفای بیمار نقشی بی مانند دارد.  ماهیت تلاش داروساز، همسان همه کسانی است  که برای سلامتی همنوعان خود و رفاه و آسایش هرچه بهتر و بیشتر آنان ایثار و تلاش می کنند.

بدون شک یک بخش از همکاران موثر ما در موفقیت هایدانشگاه علوم پزشکی داروسازانی هستند که با همراهی کامل و جامع خود با این دانشگاه، موجب  دستیابی به اهداف متعالی و خدمت موثر تر به بیماران گردیده اند.

کشور عزیز ما به دلیل تحریم های ناجوانمردانه  دشمنان و شیوع جهانی پاندمی کرونا در شرایط ویژه ای به سر می برد ، یکی از بخش های که می توانست در این تهاجم آسیب ببینید و مختل شود صنعت دارویی کشور بود اما به مدد اراده و همت فرزندان برومند این سرزمین صنعت دارو سازی ما سر فرازانه به راه خود ادامه میدهد.

 ضمن آرزوی قبول عزاداری ها و دلدادگی ها ملت ایران  به ساحت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام محرم ، این روز را به تمام اعضاء جامعه بزرگ و فهیم داروسازی کشور به خصوص داروسازان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، تبریک عرض نموده و مقام و جایگاه والای آنان در کاهش و تسکین آلام دردمندان را مفتخرانه می ستایم و برای تک تک این عزیزان سلامتی و نیک بختی را از در گاه خالق یکتا مسئلت دارم.

کلید واژه ها: پیام تبریک روز داروساز دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :