تفویض اختیار اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل به معاونت غذا و دارو اراک

۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۴ کد : ۱۱۷۲۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۲
معاون غذا و دارو از تفویض اختیارات اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل برای اولین بار در بین دانشگاههای تیپ ۲ به اداره طبیعی، سنتی و مکمل اراک خبر داد.
تفویض اختیار اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل به معاونت غذا و دارو اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک با اعلام این خبر، گفت:  اختیارات امور اجرایی اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو نیز به اداره طبیعی، سنتی و مکمل اراک تفویض شد. 

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: این اقدام در راستای پایش عملکرد و وضعیت مدیریت اداره طبیعی، سنتی و مکمل و پیگیری های صورت گرفته در زمینه برخی از امور اجرایی اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل انجام شده است. 
وی در مورد جزئیات این تفویض اختیار، عنوان کرد: تفویض اختیار صورت گرفته در دامنه معاونت های غذا داروی دانشگاه های علوم پزشکی سطح دو کشور است.
وی ایجاد مدیریت یکپارچه، تسهیل در فضای کسب و کار، افزایش سرمایه گذاری در زمینه تولید ملی، ارتقای برنامه های نظارتی در تولید، واردات و صادرات و عرضه کالاهای سلامت محور در سطح شهر اراک را از رویکردهای این اقدام دانست. 
دکتر علیمرادیان در مورد امور محول شده به معاونت غذا و دارو اراک نیز گفت: ارزیابی محل استقرار و احداث کارخانه های تولید و نگهداری فرآورده های طبیعی، داروهای سنتی، مکمل های تغذیه ای و انواع شیر خشک و غذای کودک، فرآورده های ویژه متابولیک و غذاهای ویژه، پایش و ارزیابی ادواری این واحدهای تولیدی و  ارزیابی، پایش و نمونه برداری (PMQC) این نوع از فرآورده ها در سطح عرضه از جمله اقداماتی است که در ادامه صورت خواهد گرفت. 

کلید واژه ها: تفویض اختیار اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل


نظر شما :