دوره آموزشی آشنایی با مبانی علمی و اجرایی غذاهای عملگرا و غنی سازی مواد خوراکی و آشامیدنی

۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰ کد : ۱۱۷۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۰
دوره آموزشی آشنایی با مبانی علمی و اجرایی غذاهای عملگرا و غنی سازی مواد خوراکی و آشامیدنی

به اطلاع میرساند به پیوست تصویر نامه شماره 99-1087 مورخ 11 / 6 / 99 انجمن علوم و صنایع غذایی ایران در خصوص برگزاری دوره آموزشی یک روزه " آشنایی با مبانی علمی و اجرایی غذاهای عملگرا و غنی سازی مواد خوراکی و آشامیدنی " در روزهای 29 و 30 و 31 شهریور ماه سال جاری به صورت آنلاین و مجازی  از ساعت 17 الی 19 برگزار می گردد، ارسال می شود. مدرس دوره آقای مهندس نادر کریمیان خسروشاهی  می باشند.

لازم به ذکر است به استناد ماده 4 آئین نامه اجرایی ماده 7 قانون مواد خوراکی،آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی و دستور العملهای شماره 29211 مورخ 3/11/83 و شماره 4346/د مورخ 20/3/85 سازمان غذا و دارو، تمدید اعتبار پروانه مسئول فنی(کارت فعالیت) منوط به گذراندن دوره های آموزشی مربوطه (حداقل 25 ساعت در سال) می باشد و حضور مسئول/مسئولین فنی آن واحد تولیدی در دوره های آموزشی الزامی می باشد.

لذا بدینوسیله به اطلاع می رساند مسئول/مسئولین فنی آن واحد در صورت تمایل به شرکت در دوره نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. شرکت در دوره فوق و کسب گواهی ، معادل 5 امتیاز آموزشی بوده و هزینه شرکت در دوره به میزان 270000 تومان و بر عهده واحد تولیدی می باشد.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دوره آموزشی


نظر شما :