در یک نشست صمیمی صورت گرفت؛

دیدار معاون و مدیران معاونت غذا و دارو اراک با سرپرست جدید معاونت بهداشتی دانشگاه

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۴ کد : ۱۱۸۷۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۹
دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه مدیران اداره دارو و غذا با دکتر علیمحمدی سرپرست جدید معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی دیدار کردند.
دیدار معاون و مدیران معاونت غذا و دارو اراک با سرپرست جدید معاونت بهداشتی دانشگاه

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، معاون غذا و دارو به همراه دکتر محسنی مدیر اداره دارو و دکتر تاجیک مدیر اداره غذا با سرپرست جدید معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک دیدار و برنامه ها و فعالیت های این دو معاونت را تشریح کردند.

معاون غذا و دارو دانشگاه  در این جلسه ضمن تبریک انتصاب دکتر علیمحمدی به سمت سرپرستی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از همکاری و تعامل بیشتر این دو حوزه ابراز خوشنودی نمودند. 
وی افزود: با نظارت های شبانه روزی کارشناسان معاونت های بهداشتی و غذا و دارو  ، زمینه افزایش سطح سلامت و امنیت غذایی جامعه را فراهم و نتایج نهایی این خدمت صادقانه در کاستن تعداد بیماری ها و کاهش هزینه های درمانی و بهداشتی هم استانی های عزیز و... مصداق عینی پیدا می کند.

دکتر علیمرادیان با اشاره به وظایف متعدد و مشترک بین معاونت بهداشت و معاونت غذا و دارو خاطر نشان کرد: ما مسئولان می بایست با تعامل و همکاری های افزون تر ما بین هر دو حوزه در آینده نزدیک، زمینه ی هم افزایی کمیت و کیفیت خدمات قابل ارائه، را فراهم نمایم.

سرپرست جدید معاونت بهداشتی در ادامه این نشست صمیمی بر اعلام آمادگی و همکاری همه جانبه ازسوی معاونت بهداشتی در راستای افزایش امنیت غذایی تاکید نمود و خواستار تشکیل جلسلت تخصصی دیگر با حضور کارشناسان هر دو نهاد شد. 

پایان پیام/
رسول غفاری

کلید واژه ها: دیدار سرپرست جدید معاونت بهداشتی دانشگاه معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :