رونمایی سامانه الکترونیک نظارت و بازرسی سازمان غذا و دارو:

آغاز نظارت الکترونیکی بر داروخانه ها

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۱ کد : ۱۱۹۹۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۴
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به نظارت الکترونیکی بر داورخانه ها، گفت: بعد از این بازرسی‌های سازمان غذا با استاندارد‌های بیشتر و بدور از سلایق شخصی کارشناسان انجام خواهد گرفت.
آغاز نظارت الکترونیکی بر داروخانه ها

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،دکتر محمد رضا شانه ساز در مراسم رونمایی از سامانه دفتر بازرسی سازمان غذا و دارو موسوم به آدیت افزود: از سال‌ها پیش در صدد استاندارد سازی بازرسی‌های واحد‌های تحت پوشش بودیم تا از اعمال نظر‌های شخصی جلوگیری کنیم و بازرسی با یک نگاه استاندارد در کشور انجام شود.


وی گفت: لزوم ثبت و ماندگاری نتایج بازرسی‌ها هم از دغدغه‌های دیگر ما بود، حوزه سلامت با جان مردم سر و کار دارد و حساسیت‌ها باید جدی‌تر باشد.
آقای دکتر شانه ساز عنوان کرد: خوشبختانه با راه اندازی سامانه‌ها این روند آغاز شد و اکنون که حوزه غذا و دارو در نوک پیکان تحریم‌های دشمن است باید پاسخگویی در خصوص تأمین و نظارت، بطور جدی صورت گیرد.

 

وی افزود: بازرسی‌ها باید مستند سازی شود و سلایق کارشناسی که مانع از جهش تولید شوند باید کنار گذاشته شوند.
رییس سازمان غذاودارو گفت: امروز شاهد گام مهمی در تحقق اهداف سامانه تی تک هستیم، مسؤولان عالی رتبه کشور به دنبال تحقق دولت الکترونیک هستند و ما در حوزه غذا و دارو باید پیشگام باشیم، چون اقلام زیر مجموعه ما می‌تواند در صورت غفلت برای هموطنان مشکلات جدی ایجاد کند.

 

کلید واژه ها: سامانه الکترونیک نظارت و بازرسی داروخانه ها


نظر شما :