به شایعات توجه نکنید/هنوز هیچ داروی خاصی برای درمان کرونا پیدا نشده است

۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۱ کد : ۱۲۴۴۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۳
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه در حال حاضر دارو و درمان قطعی و مشخصی برای کرونا وجود ندارد از مردم خواست به هر گونه شایعه ای به خصوص در فضای مجازی توجه نکنند.
به شایعات توجه نکنید/هنوز هیچ داروی خاصی برای درمان کرونا پیدا نشده است

به گزارش وب دا مرکزی و به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان گفت: بیماران گوناگون بر اساس یافته ها و علائم بالینی خودشان و بر اساس صلاحدید و مشورت پزشک درمان شده و مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی تحت عنوان دارو و ماده ای خاص، نباید توجه کنند.
وی افزود: در طی بازدیدهایی که اخیراً صورت گرفته متاسفانه هنوز اقلام غیرمجاز و حاوی متانول مواد ضد عفونی در بازار به چشم می‌خورد.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک به مردم هشدار داد: در درجه اول مواد ضدعفونی کننده را از داروخانه های سطح استان و در درجه بعد از مغازه های تجهیزات پزشکی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر تهیه کنند.
وی خاطرنشان کرد: با هدف حفظ سلامت مردم و جلوگیری از توزیع مواد غیر استاندارد در استان، طی جلسه ای با سازمان صمت و اتاق اصناف خواسته ایم که لیست محلول و موادهای ضدعفونی غیر مجاز را در اختیار فروشگاه ها و مردم قرار دهند.
دکتر علیمرادیان در پایان از مردم خواست در هنگام خرید این مواد به کد و نشان سلامت سازمان غذا و دارو توجه کنند.

کلید واژه ها: به شایعات توجه نکنید دکتر علیمرادیان ویروس کرونا


( ۲ )

نظر شما :