الگوهای ناب اسلام را باید سرلوحه زندگی خود قرار دهیم

۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۵۷ کد : ۱۳۰۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۹
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی طی پیامی میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت را تبریک گفت.
الگوهای ناب اسلام را باید سرلوحه زندگی خود قرار دهیم

دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک با صدور پیامی فرارسیدن هفته وحدت را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا

میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، پیامبر صلح و دوستی، عدالت و مهربانی و فرا رسیدن هفته وحدت را به همه مسلمین جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

خصوصیات اخلاقی پیامبراسلام (ص) برای همه ما درس و تذکر است تا مهرورزی، عشق، همدردی با همنوع، گذشت و ایثار و پرهیز از دروغ را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

 تمام زندگی حضرت رسول اکرم (ص) از بدو تولد و بعد از مرحله نبوت نشانه‌هایی از مکارم اخلاقی است. جوانی که در شرایط نامناسب اجتماعی عربستان که قبیله گری و بزرگ سالاری در آن حاکم بود، با امانت، صداقت و راستگویی توانست امین تمام مردم شود.

سیره و روش زندگانی پیامبر اکرم (ص) راه نجات جوامع امروزی بشری است، ما الگوهای نابی در دین اسلام داریم که اگر آن را در شیوه زندگی کاری و اجتماعی خود به درستی به کار گیریم به موفقیت‌های چشم‌گیری دست می‌یابیم و باید از این فرصتی که خداوند در اختیار ما قرار داده است به درستی استفاده کنیم  درغیر این صورت دچار خلاء شده و به سمتی حرکت خواهیم کرد که جامعه‌ای تهی و به دور از انسانیت واقعی خواهیم داشت.
 

اینجانب مفتخرم در این ماه مبارک فرارسیدن 17 ربیع الاول که مزین با  ولادت با سعادت خاتم الانبیاء محمدمصطفی (صلى الله علیه و آله و سلم) و رئیس مذهب حقه شیعه پرچم دار شاهراه ولایت علوی امام جعفر صادق (علیه السلام) می باشد، به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دولتمردان دولت تدبیر و امید، مردم ولایتمدار سراسر ایران اسلامی و بویژه مردم شریف استان مرکزی تبریک و تهینت عرض نمایم.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: ولادت حضرت رسول اکرم(ص) پیام تبریک ولادت امام صادق (ع)


( ۱ )

نظر شما :