در اراک صورت گرفت:

حضور معاون غذا و دارو اراک در برنامه تلویزیونی" پزشک شما" شبکه آفتاب استان مرکزی

۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۰ کد : ۱۳۱۴۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۷۷
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک صبح یکشنبه در گفتگوی زنده تلویزیونی شبکه استانی در برنامه " پزشک شما " به بررسی ملاحظات دارویی در ایام کرونا و مسمومیت های دارویی پرداختند.
حضور معاون غذا و دارو اراک در برنامه تلویزیونی" پزشک شما" شبکه آفتاب استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی اراک،دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک  در گفتگوی زنده تلویزیونی شبکه استانی در برنامه "پزشک شما"  به بررسی ملاحظات دارویی در ایام کرونا و مسمومیت های دارویی پرداختند.
 

دکتر علیمرادیان در این برنامه ادامه داد: به منظور جلوگیری از مسمومیت دارویی و ایجاد عوارض ناخواسته تنها و تنها زیر نظر پزشک و داروساز باید داروها مصرف شوند و از مصرف خودسرانه آنها جداً پرهیز شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با توجه به بحران همه گیر ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: بیماری کرونا همچنان مرموز و ناشناخته است و برای درمان این بیماری زیر نظر پزشک متخصص، علامت درمانی صورت می گیرد، بنابراین نباید از داروهای ضد ویروس خودسرانه استفاده کرد، چرا که ممکن است باعث بروز عوارض جدی در بدن افراد شود.

وی در ادامه افزود: اخیراً داروهای ضد ویروسی مورد تایید وزارت بهداشت رسیده است که در حال حاضر این داروها صرفاً در بیمارستان ها استفاده شده و بنا بر صلاحدید پزشک تجویز می‌شود.

کلید واژه ها: برنامه تلویزیونی برنامه پزشک شما


( ۲ )

نظر شما :