به مناسبت روز جهانی غذا صورت گرفت؛

برگزاری صبحانه سلامت در معاونت غذا و دارو اراک

۲۳ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۲ کد : ۱۳۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷۰
دکتر مصطفی دلاور به مناسبت روز جهانی غذا در جمع مدیران و معاونین گفت: شعار امسال روز جهانی غذا "رفتار ما آینده ما را می سازد، تلاش برای دنیای بدون گرسنه تا سال ۲۰۳۰" عنوان محور جهانی و موضوع تغییر و اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقاء سلامت به عنوان محور ملی است.
برگزاری صبحانه سلامت در معاونت غذا و دارو اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ، به مناسبت روز جهانی غذا، برنامه صبحانه سلامت با حضور مدیران و اعضای هییت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.

در این برنامه، دکتر مصطفی دلاور  به مناسبت روز جهانی غذا در جمع مدیران و معاونین گفت:  شعار امسال روز جهانی غذا "رفتار ما آینده ما را می سازد، تلاش برای دنیای بدون گرسنه تا سال 2030" عنوان محور جهانی و موضوع تغییر و اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقاء سلامت به عنوان محور ملی است.

وی بیان کرد: برگزاری برنامه صبحانه سلامت، شرکت در آیین روز جهانی غذا، تقدیر از واحدهای تولید کننده مواد غذایی برگزیده در استان، تشکیل غرفه و ایستگاه فرهنگی در بیمارستان های حضرت ولیعصر(عج)، امیرکبیر، نشست آموزشی مسئولین فنی شهرستان های دلیجان و محلات با هدف اطلاع رسانی و آموزش و برپایی غرفه سلامت در ستاد نماز جمعه را مهمترین برنامه های معاونت غذا، دارو و تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک در هفته غذا عنوان کرد.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: روز جهانی غذا


( ۱ )

نظر شما :