بازدید معاون غذا و دارو از کارخانه شیر خشک کالبر اراک

۰۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۷ کد : ۱۴۲۱۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۱۱
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و مهندس کلبعلی کارشناس معاونت در راستای نظارت و ارزیابی واحدهای تولیدی و آشنا شدن با مشکلات آنها از کارخانه لبنی کالبر بازدید کردند.
بازدید معاون غذا و دارو از کارخانه شیر خشک کالبر اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، با توجه به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان سالم محصولات غذایی دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی، مهندس کلبعلی کارشناس اداره نظارت از کارخانه شیر خشک کالبر استان مرکزی بازدید به عمل آوردند.

دکتر علیمرادیان در این بازدید گفت: ما در حوزه سلامت ضمن انجام وظیفه اصلی مان که نظارت و سرکشی دوره ای از مراکز تهیه مواد غذایی است، از تولید کنندگان استان نیز حمایت می کنیم.
 معاون غذا و دارو در حاشیه این بازدید گفت: با وجود حساسیت بالای معاونت غذا و دارو دانشگاه در خصوص  سلامت افراد جامعه و رعایت کردن کلیه ضوابط و مقرارات قانونی در تولید فرآورده های غذایی بالاخص فرآورده های لبنی، هرگونه مساعدت در حیطه این معاونت در جهت تولید باکیفیت ترین و سالم ترین محصول، داده خواهد شد و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با کارخانه متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی افزود: ما ضمن مطرح کردن مشکلات تولید کنندگان در شورای سلامت استان از آنان حمایت می کنیم.

گفتنی است فرآیندهای تحویل و دریافت شیر تا تولید فآورده های شیر خشک به طور کامل مورد بازدید قرار گرفت و توضیحات کامل توسط مسئولین شرکت ارائه گردید . 

کلید واژه ها: کارخانه شیر خشک کالبر اراک معاون غذا و دارو اراک


( ۵ )

نظر شما :