بازدید معاون سیاسی استانداری به همراه معاون غذا و دارو اراک از موسسه تحقیقاتی و سرم سازی رازی

۱۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۱ کد : ۱۴۲۷۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۴۵
معاون سیاسی استانداری به همراه معاون غذا و دارو، مدیران کل امور اجتماعی و پدافند استان از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه اراک بازدید و در نشستی مشترک با مسئولان شعبه به بحث و بررسی درباره برنامه های مورد نظر پرداختند.
بازدید معاون سیاسی استانداری به همراه معاون غذا و دارو اراک از موسسه تحقیقاتی و سرم سازی رازی

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا ودارو ، مهندس اکرمی معاون سیاسی استانداری به همراه دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو، مدیران کل امور اجتماعی و پدافند استان با حضور در موسسه رازی شعبه اراک از بخش های مختلف این شعبه بازدید کرد و در نشستی مشترک با دکتر قائم مقامی رئیس شعبه و سایر مسئولان این شعبه حضور یافت.
 در این جلسه معاون غذا و دارو اظهار داشت : معاونت غذا و دارو از شعبه اراک پشتیبانی و حمایت همه جانبه می نماید  تا این شعبه بتواند با تمام توان  در راستای  تولیدات فرآورده های بیولوژیک گام موثری  بردارد.

همچنین مقرر گردید از سوی استانداری مکاتبه ای با پتروشیمی شازند جهت همکاری لازم در خصوص موادهای اولیه  به منظور تولید سرم های درمانی با اهداف صادراتی صورت پذیرد.

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ همکاران شعبه اراک با مسئولین ، درباره تحولات، برنامه‌ها و طرح های پژوهشی این موسسه از بخش های دیگر این بازدید یک روزه بود.
انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: موسسه تحقیقاتی و سرم سازی رازی دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک بازدید


( ۱ )

نظر شما :