بنابر تصمیم ستاد لجستیک مقابله با کرونا؛

قیمت ماسک سه لایه به ۱۰۰۰ تومان کاهش یافت

۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۶ کد : ۱۴۳۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۱
براساس تصمیم ستاد لجستیک مقابله با کرونا، حداکثر قیمت مصرف‌کننده انواع ماسک سه‌لایه پزشکی استاندارد مورد تایید سازمان غذا و دارو به یک‌هزار تومان کاهش یافت.
قیمت ماسک سه لایه به ۱۰۰۰ تومان کاهش یافت

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراکف در جلسه ستاد لجستیک مقابله با کرونا، با توجه به افزایش حجم تولیدات داخلی و ذخیره‌سازی‌های مناسب انجام شده در زمینه تولید انواع ماسک و به منظور حمایت از مصرف‌کنندگان در شرایط حساس کنونی، حداکثر قیمت مصرف‌کننده انواع ماسک سه لایه پزشکی استاندارد مورد تایید سازمان غذا و دارو به یک‌هزار تومان کاهش یافت و همه مراکز عرضه از جمله داروخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اینترنتی مکلف به رعایت حداکثر نرخ مصوب تعیین شده هستند.

در این جلسه، حداکثر نرخ فروش از سوی واحدهای تولیدی به مراکز درمانی و شرکت‌های پخش نیز ۸۰۰ تومان تعیین شد که البته فروش به قیمت‌های پایین‌تر در این شرایط حساس قابل تقدیر است.

برپایه مصوبات این جلسه، همه واحدهای ذی‌ربط از جمله تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان نهایی مکلف به رعایت قیمت‌های مصوب تعیین شده هستند و در صورت رعایت نشدن قیمت‌های مذکور از سوی هر یک از عرضه‌کنندگان نهایی، اقدامات قانونی لازم با واحدهای متخلف و سودجو انجام و به‌ویژه سهمیه پارچه تولیدکنندگان خاطی نیز قطع می‌شود.

قیمت فروش مصرف‌کننده ماسک در طول سال جاری در دو مرحله از یک‌هزار و ۵۰۰ به یک‌هزار و ۳۰۰ و سپس به یک‌هزار تومان توسط دبیرخانه کمیته لجستیک مقابله با کرونا کاهش داده شده است.

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: کاهش قیمت ماسک


نظر شما :