توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

تجلیل از فعالان صنعت غذایی استان مرکزی به مناسبت روز جهانی غذا

۲۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۶ کد : ۱۴۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۶۰
همزمان با گرامیداشت روز جهانی غذا با محوریت شعار (غذا ، صنعت، سلامت) تحت عنوان شعار امسال "رفتارما آینده ما را می سازد،تلاش برای دنیای بدون گرسنه تا سال ۲۰۳۰و شعار ملی هفته جهانی غذا تغییر و اصلاح الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقای سلامت برگزار شد.
تجلیل از فعالان صنعت غذایی استان مرکزی به مناسبت روز جهانی غذا

 

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،همزمان با گرامیداشت روز جهانی غذا مراسمی با حضور دکتر حسن طاهر احمدی رئیس دانشگاه ،مهندس سعید فرخی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی،معاون غذا و دارو دکتر مصطفی دلاور ،دکتر فراهانی مدیر روابط عمومی دانشگاه ،دکتر سلمان زاده مدیر اداره دارو ، رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی آقای مهندس عبدالرضا بادرستانی ،جمعی از مدیران استانی ،کارشناسان  نظارت بر مواد غذایی  و جمعی از  مدیر عاملین و مسئولین فنی صنعت غذایی در استان مرکزی تجلیل بعمل امد.

در آغاز مراسم دکتر دلاور معاون غذا و دارو ضمن خیر مقدم به مهمانان ، جزئیاتی درخصوص روند برنامه را به سمع حضار رساندند. در ادامه دکتر دلاور  مطالبی از برنامه های نظام سلامت در عرصه غذا و سلامت در روند تولیدات  محصولات غذایی بیان فرمودند ، بعد از آن  مطالب مختصری در مورد عملکرد معاونت غذا و دارو در سال 96 و نیمه اول97 و انتظارات  این معاونت از واحدهای تولیدی ایراد نمودند.

سپس دکتر طاهر احمدی مطالبی در خصوص حوزه غذا و تقدیر از واحد های برتر بیان نمودند.

در ادامه مهندس فرخی معاون امنیتی و سیاسی استانداری عرایضی و رهنمود های در مورد واحد های تولیدی مواد غذایی در استان مرکزی بیان کردند.

در ادامه مراسم نماهنگ زنده توسط خواننده گرامی آقای عبدلی به مناسبت ایام اربعین حسینی ،میهن اسلامی و روز جهانی غذا اجرا گردید.

سپس تعدادی از مدیران  و یا نمایندگان واحدهای تولیدی در جوی صمیمانه مشکلات ،انتقادات و انتظارات خود را در حضور مسولین مطرح نمودند.

جلسه با تقدیر از واحدهای برتر(درج نشانگر رنگی و تغذیه ای بر روی لیبل محصولات تولیدی ، کیفیت و ارتقا محصولات تولیدی در 97،کاهش قند و نمک در فرآورده های تولیدی ،امتیاز بالای PRPS و ارتقاِءGMP کارخانجات ) به پایان رسید.
انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: روز جهانی غذا تجلیل از فعالان صعت غذایی


نظر شما :