پاسخگویی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به شهروندان از طریق سامانه سامد

۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۰ کد : ۱۵۳۵۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، چهارشنبه ۶ اسفند با حضور در سامانه سامد آماده پاسخگویی مشکلات و چالش های حوزه سلامت خواهد بود.
پاسخگویی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به شهروندان از طریق سامانه سامد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان به منظور ارتباط بیشتر با هم استانی های عزیز و شنیدن مشکلات و درخواست های آنان، چهارشنبه ۶ اسفند ماه ۹۹ از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ صبح شنونده مشکلات، انتقادات و پیشنهادات هم استانی ها می باشد.
به همین منظور از تمامی مردم خوب استان مرکزی دعوت می شود جهت ارتباط با واحد ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک و ارتباط مستقیم با دکتر جمالیان از طریق شماره‌گیری ۱۱۱ از هر نقطه استان، دانشگاه را در جهت رفع مشکلات  و چالش های پیش رو  یاری نمایند.
این برنامه، به منظور اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد، تبیین اهداف دولت، تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تحقق و بهبود تعامل میان مردم و دانشگاه تدوین شده است اما از همه مهمتر و بعد از شیوع بیماری کرونا  و به منظور حفظ سلامت مردم در دوران کرونا و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم استانی ها و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با ریاست دانشگاه این برنامه سامان دهی شده است.

کلید واژه ها: پاسخگویی رییس دانشگاه سامانه سامد


( ۱ )

نظر شما :