توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد:

جشن ولادت با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام و تجلیل از بازنشستگان معاونت غذا و دارو

۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۷ کد : ۱۵۳۹۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۷
همزمان با سالروز ۱۳ رجب میلاد مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام، مراسم جشنی با تجلیل دو نفر از بازنشستگان در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.
جشن ولادت با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام و تجلیل از بازنشستگان معاونت غذا و دارو

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، همزمان با سالروز 13 رجب میلاد مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام، مراسم جشنی با تجلیل از دو نفر از بازنشستگان در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد.
در ابتدای این مراسم سید هادی یعقوبی، ذاکر اهل‌بیت شریعت در مدح و وصف مقام والای حضرت علی (ع) مدیحه‌سرایی و مولودی خوانی کرد.

در ادامه مراسم ،دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو  ضمن تبریک ولادت با سعادت مولود کعبه، مولی الموحدین امیرالمومنین امام علی (ع) وهمچنین روز پدر،  با شرح ویژگی‌های اخلاقی امیرالمومنین علی(ع)، عدالت و اخلاق را دو گوهر اصلی دینداری و تقوی دانست که هم در سیره پیامبر اکرم(ص) مورد تأکید قرار گرفته و هم امیرالمومنین علی(ع) اسوه و نمونه کامل آن است.

دکتر محمدرضا سلمانی زاده  مدیر سابق اداره داروی معاونت ضمن قدردانی از معاون، مدیران و همکاران شاغل و بازنشسته معاونت غذا و دارو قدردانی و برایشان آرزوی موفقیت نمود و موفقیت های سال اخیر معاونت غذا و دارو  را حاصل تلاش و مسئولیت پذیری این همکاران عنوان کرد.

معاون غذا و دارو در ادامه گفت: بر خود لازم می دانم، ضمن سپاس از تلاش کلیه همکاران گرامی در حوزه معاونت غذا و دارو، فرصت را مغتنم شمرده و ازخداوند منان برای خانواده محترمتاشان نیز سلامتی شادکامی موفقیت روزافزون را آرزو می کنم.

گفتنی است، در این مراسم از خانم نادره گودرزی و خانم پروین فتاحی بیات به افتخار بازنشستگی نائل شدند با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی شد و  مدیحه سرایی در وصف امیرالمومنین، مسابقه، پذیرایی و اهدا گل از جمله برنامه های این مراسم بود.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: جشن ولادت با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام تجلیل از بازنشستگان معاونت غذا و دارو


نظر شما :