در پیامی صورت گرفت؛

تبریک معاون غذا و دارو در پی درخشش مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۴ کد : ۱۵۵۸۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۰
معاون غذا و دارو، آقای قربانی انتخاب شایسته شما در هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی، صفحه‌ی تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ این دانشگاه افزود.
تبریک معاون غذا و دارو در پی درخشش مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی انتخاب مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک را در انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی تبریک گفت.
جناب آقای یاسر قربانی
مدیر محترم روابط عمومی دانشگاه و عضو هئیت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی

سلام علیکم
احتراماً، انتخاب نیک و شایسته جنابعالی با حداکثر آرا در انتخابات هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی را تبریک و تهنیت گفته و موفقیت روزافزونتان را در خدمت به مردم شریف و ولایتمداراستان مرکزی از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

 با توجه به نقش و اهمیت روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی و پاسخگو شدن دستگاهها و مردم مداری آنها و نیز ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی ها و کسب تفاهم با ولی نعمتان جامعه، امید است هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی بتواند بیش از پیش در راستای ارتقای کیفی فعالیت های مردم مدارانه روابط عمومی ها در استان و هماهنگی بیشتر و هم افزایی گام های قابل توجهی بردارد.
در پایان، با امید به اینکه با عنایات حضرت حق در پرتو هم اندیشی و هم فکری و تبادل تجربیات جهت یافتن راهبردها و ساز و کارهای لازم برای خدمت رسانی به همشهریان عزیز اهتمام ورزیده و با تفکر خدمتگزاری و با عزم جزم و اراده ی راسخ توام با شجاعت و اخلاص و طلب همت مضاعف به تقویت و تعمیق اهداف مورد نظر استان نایل آیید.

دکتر عباس علیمرادیان
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

کلید واژه ها: انتخاب شایسته در هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های معاون غذا و دارو اراک پیام تبریک


نظر شما :