معاون غذا و دارو اراک مطرح کرد؛

بازدید‌های سرزده در ایام تعطیلات نوروز دایر است

۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۵ کد : ۱۵۹۰۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۷
دکتر علیمرادیان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی گفت: با توجه به اهمیت سلامت شهروندان، در ایام تعطیلات نوروزی خدمت ‌رسانی در حوزه غذا و دارو بدون تعطیلی ارائه می شود.
بازدید‌های سرزده در ایام تعطیلات نوروز دایر است

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی گفت: با توجه به اهمیت سلامت شهروندان، خدمت ‌رسانی در حوزه غذا و دارو در ایام تعطیلات نوروزی ارائه خواهد شد.

وی گفت : کشیک بندی مدیران و کارشناسان در حوزه‌های مختلف نظارت بر دارو، نظارت بر مواد خوراکی، آشامیدنی آرایشی و بهداشتی، آزمایشگاه کنترل دارو و غذا و واحد نقلیه برنامه‌ریزی شده است تا مساعدت‌های لازم در ایام تعطیل به شهروندان ارائه گردد.

دکتر علیمرادیان در ادامه تاکید کرد: بازدید های نامحسوس و سرزده از داروخانه‌ها و واحدهای عرضه مواد آرایشی و بهداشتی توسط کارشناسان این معاونت انجام خواهد شد، تا خدمات بهینه و کالاهای سلامت محور به شهروندان ارائه گردد.

معاون غذا و داروی اراک همچنین در پایان توصیه کرد از خرید هر گونه دارو، مواد غذایی، آشامیدنی آرایشی و بهداشتی قاچاق، غیر مجاز که فاقد مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو می باشند، اجتناب گردد.

وی گفت: در صورت مشاهده هر گونه مشکلی در حوزه دارو و مواد غذایی، شهروندان می‌توانند با شماره مرکز اطلاع رسانی دارو و سموم و شماره موبایل 09188939395 با این معاونت  درمیان بگذارند.

کلید واژه ها: بازدید‌های سرزده در ایام تعطیلات نوروز دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :