در ایام نوروز ۱۴۰۰ صورت گرفت؛

حضور معاون غذا و دارو در بیمارستان آیت ا... خوانساری

۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۹ کد : ۱۶۱۶۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۲
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بصورت سرزده از داروخانه و بخش های بیمارستان آیت ا... خوانساری از نزدیک از روند ارائه خدمات دارویی در ایام تعطیلات نوروز بازدید بعمل آورد.
حضور معاون غذا و دارو در بیمارستان آیت ا... خوانساری

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروم اراک، دردهمین روز از فروردین ماه ۱۴۰۰ و  در راستای ارزیابی عملکرد ونحوه خدمت رسانی واحدهای تولیدی و خدمات دارویی دکتر علیمرادیان به صورت سرزده از داروخانه بیمارستان آیت ا... خوانساری بازدید بعمل آوردند.
در این بازدید نوروزی دکتر علیمرادیان ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید به مسئولان فنی و کارکنان داروخانه  در ارائه خدمات دارویی مطلوب به شهروندان از کارکنان داروخانه ها قدرانی کردند.
در این بازدید نیز معاون غذا و دارو به صورت چهره به چهره با پزشکان متخصص و پرستاران بیمارستان آیت ا.. خوانساری در خصوص وضعیت داروها و تداخلات دارویی گفتگو کردند.

همچنین در بخش دیگری کارشناسان کشیک معاونت غذا و داروی اراک هم از دیگر داروخانه های استان بازدید و این داروخانه ها را مورد بازرسی قرار دادند.

یادآور می شود: کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی شبانه روزی در تمام ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ مشغول فعالیت و خدمت رسانی به شهروندان هستند.

کلید واژه ها: بازدید سرزده از داروخانه ها بیمارستان آیت ا... خوانساری ایام نوروز معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :