مردم برای تهیه دارو پروتکل های بهداشتی را بیشتر از مکانهای دیگر مد نظر داشته باشند

۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۳ کد : ۱۶۳۲۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۷
معاون غذا و دارو اراک گفت: با توجه به اهمیت ویژه در جلوگیری از گسترش کرونا به خصوص از نوع جهش یافته، از مردم می خواهیم هنگام مراجعه به داروخانه ها، پروتکل های بهداشتی را بیشتر از مکانهای دیگر مد نظر داشته باشند.
مردم برای تهیه دارو پروتکل های بهداشتی را بیشتر از مکانهای دیگر مد نظر داشته باشند

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو ، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و  دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بیان کرد: بخاطر مراجعه زیاد بیماران جهت تهیه دارو و دیگر ملزومات بهداشتی، قاعدتا داروخانه ها بیشتر در معرض بیماری هستند، به همین علت از مردم عزیز خواهشمندیم در داروخانه ها بیشتر از مکان های دیگر به رعایت فاصله فیزیکی  توجه ویژه داشته باشند و حتما از ماسک استفاده کنند. 

وی ادامه داد: در این روزهای پیک چهارم کرونایی، داروخانه ها به عنوان مراکز عرضه دارو و اقلام بهداشتی ، با میزان بالایی از مراجعه مردم روبرو هستند؛ به همین جهت نظارت مداوم بر چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی در آنها، از مهمترین برنامه های معاونت غذا و داروی دانشگاه به شمار می رود.

به گفته وی اطمینان از سلامت مسئولین فنی و کارکنان در داروخانه ها، نحوه عرضه و قیمت اقلام بهداشتی، از مهمترین مواردی است که توسط کارشناسان معاونت مورد نظارت و بررسی قرار می گیرد؛ از همین رو تاکنون هیچ مشکل خاصی در این زمینه در دروخانه ها مشاهده نشده و مردم می توانند با آسودگی خاطر و بدون هیچ نگرانی نسبت به مراجعه و خرید از داروخانه های سطح شهرستان اقدام نمایند.

دکتر علیمرادیان خاطر نشان کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده هرمورد خاصی در این زمینه با سامانه تلفنی 190 تماس حاصل فرمایند و شکایت خود را مطرح کنند.

کلید واژه ها: هنگام رفتن به داروخانه این نکات را رعایت کنید رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا


( ۱ )

نظر شما :