معاون غذا و دارو اراک مطرح کرد؛

کمبودی درخصوص تامین داروی مورد نیاز بیماران کرونایی در سطح استان وجود ندارد

۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۰:۲۴ کد : ۱۶۵۵۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۵۲
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه با توجه به آغاز موج چهارم بیماری کووید ۱۹ در کشور و افزایش تعداد بیماران، اقدامات لازم در رابطه با تامین داروهای مورد نیاز بیمارستان ها، به ویژه داروهای اصلی مورد نیاز در درمان بیماران کرونایی انجام شده است.
کمبودی درخصوص تامین داروی مورد نیاز بیماران کرونایی در سطح استان وجود ندارد

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه با توجه به آغاز موج چهارم بیماری کووید 19 در کشور و احتمال افزایش تعداد بیماران ، اقدامات لازم در رابطه با تامین داروهای مورد نیاز بیمارستان ها، به ویژه داروهای اصلی مورد نیاز در درمان بیماران کرونایی انجام شده است گفت: در رابطه با تامین داروی مورد نیاز بیماران در بخش‌های بستری بیمارستان ها و مراکز درمانی هیچ کمبودی در تامین داروی مورد نیاز بیماران استان وجود ندارد

 دکتر علیمرادیان ادامه داد: طبق آخرین گزارشات دریافتی از بیمارستان های تابعه، در حال حاضر وضعیت دارو و تجهیزات مصرفی این مراکز در حد مطلوب قرار دارد.

 وی افزود: وضعیت موجودی داروهای بیمارستانی، به صورت روزانه توسط کارشناسان دارویی در معاونت غذا و دارو دانشگاه رصد و پیگیری می شود.

 به گفته معاون غذا و دارو  به منظور ارزیابی و نظارت بر مصرف داروهای بیمارستانی به خصوص در رابطه با اقلام پرمصرف و هزینه بر، نظارت های میدانی و حضور کارشناسان معاونت در بیمارستان ها تقویت شده است.

کلید واژه ها: عدم کمبود دارو کرونا معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :