افزایش ۲۵ درصدی حقوق در سال ۱۴۰۰

۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۷ کد : ۱۶۶۶۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۸
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: علاوه بر افزایش حقوق کارمندان در سال گذشته، ۲۵ درصد افزایش حقوق در سال جاری اعمال خواهد شد.
افزایش ۲۵ درصدی حقوق در سال ۱۴۰۰

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعیدرضا سلطانی بیان کرد: هیات وزیران در جلسه مورخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰، با افزایش ضریب حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و قضات، شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت از جمله کارمندان وزارت اطلاعات و شاغلین پست‌های سیاسی وزارت امور خارجه، به میزان ۲۵ درصد موافقت کرد.
وی همچنین از افزایش ۱۱۸ درصدی بودجه بهداشت و همچنین ۱۸۲ درصدی بودجه های مصوب اورژانس پیش بیمارستانی خبر داد و افزود: این افزایش ها چشمگیر بوده و امیدواریم با پیگیری های مختلف، محقق شود.
وی با اشاره به اینکه باید برای رفع مشکل ناباروری در جامعه و بین زوجین تلاش و اعتبارات مناسبی گذاشته شود، تاکید کرد: در حوزه درمان نیز ردیف جدیدی در زمینه درمان ناباروری ایجاد شده است.
دکتر سلطانی یادآور شد: از طریق حوزه منابع انسانی وزارت بهداشت نیز ظرف ۱ الی ۲ روز آینده بحث امتیازات کرونایی همکاران ابلاغ خواهد شد و توسط همکاران ستادی صلاحیت و کارهای مربوط به استخدامی برای پذیرفته شدگان در آزمون بررسی و لحاظ خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه از زحمات معاون توسعه وزارت بهداشت و همچنین همکاران دانشگاه علوم پزشکی تشکر کرد و گفت: امیدواریم تمامی این تلاش ها مثمر ثمر واقع شده و نتیجه تمامی اینها بهبود و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در تمامی واحدهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک باشد.
دکتر سلطانی در پایان گفت: امیدواریم با افزایش این میزان حقوق گام های خوبی در جهت ارتقای کیفیت خدمات درمانی در استان برداشته شود.

کلید واژه ها: افزایش حقوق در سال ۱۴۰۰


نظر شما :