به صورت سرزده صورت گرفت؛

بازدید رئیس دانشگاه به همراه معاون غذا و دارو از داروخانه های بستری و سرپایی بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) اراک

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۸ کد : ۱۶۸۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۰
دکتر جمالیان رئیس دانشگاه به همراه معاون غذا و دارو بصورت سرزده از داروخانه های بستری و سرپایی بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) سانتر اصلی بیماران کرونایی بازدید بعمل آوردند.
بازدید رئیس دانشگاه به همراه معاون غذا و دارو از داروخانه های بستری و سرپایی بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ،در راستای بررسی و نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مردم و سانتر اصلی بیماران کرونای به خصوص در پیک چهارم در بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع)، دکتر سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه به همراه دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو و برخی از مسئولین دانشگاه و بیمارستان  به صورت سرزده در داروخانه های این مرکز حضور و بازدید بعمل آوردند.

دکتر جمالیان؛ رئیس دانشگاه  علوم پزشکی استان مرکزی ضمن گفتگو با مسئولین فنی داروخانه و با توجه به اینکه این بیمارستان مرکز سانتر اصلی بیماران کرونایی شده است بر تداوم و  خواستار خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم به خصوص بیماران کرونایی ، برنامه ریزی مناسب و اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشگیری از بروز کمبودهای احتمالی دارو و ملزومات پزشکی شد.

دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در این بازدید با اشاره به وجود برخی از کمبودهای کشوری در حوزه دارو اظهار داشت: اینجانب روزانه وضعیت داروها و ملزومات مصرفی را بویژه در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه پایش و در صورت مشاهده و دریافت هرگزارش کمبودی، بلافاصله مراتب به سازمان غذا و دارو اعلام و جهت تامین در اسرع وقت، اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.

در این بازدید، وضعیت دارویی داروخانه و انبار، حضور مسئولین فنی، قیمت داروها، نحوه ارائه خدمات و مشاوره دارویی به مردم عزیز، ارائه فاکتور ممهور به مهر داروخانه و حاوی ریز قیمت اقلام دارویی فروخته شده و ... مورد بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است: دکتر علیمرادیان در ادامه از داروخانه های توزیع کننده داروهای کرونایی در سطح شهر نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/
رسول غفاری

کلید واژه ها: بازدید سرزده از داروخانه ها دکتر جمالیان دکتر علیمرادیان بیمارستان امیرالمومنین(ع) کرونا توزیع داروی فاویپیراویر


نظر شما :