پیام تبریک معاون غذا و دارو اراک به مناسبت روز جهانی ماما

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۶ کد : ۱۷۰۶۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۵
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو گفت: جامعه مامایی ارمغان آور حیات و سلامت خانواده و جامعه هستند.
پیام تبریک معاون غذا و دارو اراک به مناسبت روز جهانی ماما

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با ارسال پیامی، فرا رسیدن پانزدهم اردیبهشت روز جهانی ماما را تبریک گفت.

، متن پیام دکتر «علیمرادیان» به این شرح است:

روز ماما، فرصت ارزشمندیست برای پاسداشت مقام همراهان همیشگی خانواده سلامت کشور که با آمیزه ای از خدمت و مهربانی، در ارتقای شاخص های مهم سلامت در کشور موثر بوده اند.

بدون تردید تعهد و مسوولیت پذیری همکاران ماما، با توجه به وظیفه خطیری که در تامین سلامت مادر و نوزاد بر عهده دارند، الگویی برای همه کسانی است که به خدمت بی منت و صادقانه به مردم می ‌اندیشند و آن را لازمه تحصیل رضایت خدا می ‌دانند.

جامعه مامایی به عنوان یکی از اعضای خانواده پزشکی کشور، به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص خویش که همواره ارمغان آور حیات، نشاط و سلامت برای خانواده و جامعه بوده و به ویژه با توفیقات چشمگیر و خدمات ارزنده در جهت تامین سلامت مادر و کودک مایه مباهات نظام سلامت به شمار می آیند و ارائه مراقبت ‌های مامایی با کیفیت بالا و تلاش در بهبود مستمر آن، عامل بالقوه ‌ای در کاهش مرگ و میر و ابتلای مادران و نوزادان به انواع بیماری ‌ها خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ماما؛ موفقیت، سلامتی و بهروزی این قشر خدوم در حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی به خصوص ماماهای شاغل در معاونت غذا و دارو را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

کلید واژه ها: روز ماما معاون غذا و دارو اراک


نظر شما :