بازدید سرزده معاون غذا و دارو از دو شرکت پخش دارویی اراک

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۸ کد : ۱۷۲۸۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۴
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو بصورت سرزده از دو شرکت پخش دارویی بهستان و آوند فر شعبه استان مرکزی بازدید بعمل آورد.
بازدید سرزده معاون غذا و دارو از دو شرکت پخش دارویی اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک ،در راستای بررسی و نظارت بر نحوه ارائه خدمات دارویی ، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه استان مرکزی به همراه آقای عالی کارشناس دارویی معاونت به صورت سرزده از دو شرکت پخش دارویی بهستان و آوند فر حضور و از این مراکز بازدید بعمل آوردند.

دکتر عباس علیمرادیان؛ معاون غذا و دارو دانشگاه  استان مرکزی ضمن گفتگو با مدیران مراکز پخش دارویی ، مسئولین فنی داروخانه ها بر تداوم حرکت مجموعه دانشگاه به سوی تحقق نظام سلامت تاکید و خواستار خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم ، برنامه ریزی مناسب و اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشگیری از بروز کمبودهای احتمالی دارو و ملزومات پزشکی شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با اشاره به وجود برخی از کمبودهای کشوری در حوزه دارو اظهار داشت: اینجانب روزانه وضعیت داروها و ملزومات مصرفی را بویژه در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه پایش و در صورت مشاهده و دریافت هرگزارش کمبودی، بلافاصله مراتب به سازمان غذا و دارو اعلام و جهت تامین در اسرع وقت، اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.

شایان ذکر است: در این بازدید، وضعیت دارویی شرکت های پخش ، حضور مسئولین فنی، قیمت داروها و ارائه فاکتور مهور به مهر شرکت و مسول فنی و حاوی ریز قیمت اقلام دارویی فروخته شده و ... مورد بررسی قرار گرفت.

کلید واژه ها: بازدید شرکت پخش دارویی معاون غذا و دارو اراک


( ۱ )

نظر شما :