تقدیر از روابط عمومی های برتر و جمعی از فعالان این عرصه در دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۸ کد : ۱۷۳۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲۰
به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک : مراسم تقدیر از روابط عمومی های برتر مراکز تابعه دانشگاه با حضور دکتر جمالیان رییس دانشگاه ، معاون توسعه، معاون درمان و مدیر روابط عمومی دانشگاه همزمان با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد. از روابط عمومی های برتر و جمعی از فعالان این عرصه در دانشگاه علوم پزشکی اراک تقدیر شد.
تقدیر از روابط عمومی های برتر و جمعی از فعالان این عرصه در دانشگاه علوم پزشکی اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک : مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی  با حضوردکتر بختیاری فرماندار، دکتر جمالیان رییس دانشگاه ، معاونین دانشگاه و مدیر روابط عمومی استانداری مرکزی و  دانشگاه در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم  دکتر جمالیان رئیس دانشگاه گفت: امروزه بر کسی پوشیده نیست که موفقیت هر ارگانی ناشی از عملکرد قوی روابط عمومی آن دستگاه می باشد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اراک در کلیه نقاط استان با پوشش خبری به موقع و مناسب و انعکاس آنها در طیف وسیعی از خبرگزاری ها توانسته نقش خود را فراتر از باورها ادا کند.

وی تاکید کرد: در سیاست گذاری های کلان و افزایش سطح سلامت مردم نقش روابط عمومی ها بیش از پیش پررنگ تر می شود چرا که حلقه های ارتباطی درون سازمانی و برون سازمانی روابط عمومی ها هستند.

دکتر جمالیان در ادامه ضمن تشکر از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و ابراز رضایت مجموعه درونی علوم پزشکی و بسیاری از ادارات دیگر در دوران کرونا، خاطرنشان کرد: نقشی که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در دوران اپیدمی کرونا در افزایش سطح سواد سلامت و آگاهی سازی مردم ایفا کرده بسیار مهم و قابل تقدیر است و توانسته در کوتاه ترین زمان، اطلاعاتی که در جلوگیری و کاهش انتقال این بیماری موثر است را به مخاطبین خود انتقال دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآور شد: یکی از ویژگی های مهم حوزه روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی، جوانی و پویایی همکاران و اعتماد به نیروهای  پر انرژی و فعال دانشجویانی  است که در کنار همکاران به کار روابط عمومی مشغول به کار هستند و همگی این تلاش ها منجر به تقویت این حوزه و در کل مجموعه بهداشت و درمان و حوزه سلامت استان شده است.

وی در پایان افزود: در موج های گوناگون این بیماری، با تعامل خوبی که واحد روابط عمومی با رسانه ها و صدا و سیمای استان، داشته و دارد با تغییری که در رفتار اجتماعی مردم به وجود آمد توانستیم سه موج و پیک قبلی را پشت سر گذاشته و در حال دست و پنجه نرم کردن با موج چهارم هستیم.
در حاشیه این مراسم از روابط عمومی ها ی برتر تابعه دانشگاه تقدیر بعمل آمد.

 
 
 


 

کلید واژه ها: مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :