دیدار مدیرعامل شرکت هنکل پاک وش و تحت لیسانس کشور آلمان با معاون غذا و دارو اراک

۰۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۵ کد : ۱۷۴۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۴۹
جلسه ای در خصوص اجرای هرچه بهتر ضوابط و دستورالعمل های سازمان (مدیریت نظارت و فرآورده های آرایشی و بهداشتی) و انجام تعاملات بهتر بین تولیدکنندگان با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو در دفتر این معاونت برگزار شد.
دیدار مدیرعامل شرکت هنکل پاک وش و تحت لیسانس کشور آلمان با معاون غذا و دارو اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،مهندس فریده گلستانی کارشناس مسئول اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی بهداشتی معاون غذا و دارو بیان کرد:  جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت هنکل پاک وش و تحت لیسانس کشور آلمان (تولید کننده محصولات شوینده با برند پریل و پرسیل) و مسئولین فنی شرکت مذکور در دفتر معاونت غذا و دارو در خصوص اجرای هرچه بهتر ضوابط و دستورالعمل های سازمان (مدیریت نظارت و فرآورده های آرایشی و بهداشتی ) و انجام تعاملات بهتر بین تولیدکنندگان و معاونت غذا و دارو برگزار شد.

در جلسه مذکور ابتدا مدیرعامل شرکت (آقای کاتالین اسفریجا که اصلیت رومانیایی دارد و ساکن ایران می باشد) در خصوص رضایت و اهمیت و سایه گذاری در ایران اظهار داشتند، شرکت هایش ضمن تعهد برای تولید محصولات با کیفیت جهت رضایتمندی و سلامت مصرف‌کننده، پایبند جلسه ضوابط و مقررات کشور ایران است.
 دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو نیز در ادامه در خصوص ویژگی‌های محصولات سلامت محور و الزام به رعایت کلیه دستورالعمل ها از سوی شرکت‌های تولیدی بمنظور تولید محصول با کیفیت و سالم راهنمایی‌های لازم را بیان نمودند.
انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: دیدار مدیرعامل شرکت هنکل پاک وش معاونت غذا و دارو اراک


( ۲۸ )

نظر شما :