معاونت غذا و دارو اراک

پایش و ارزیابی عملکرد معاونت غذا و دارو اراک توسط تیم اداره کل بازرسی سازمان غذا و دارو

۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۳ کد : ۱۷۹۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۶۶
تیمی متشکل از رئیس و کارشناسان اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان غذا و دارو باهدف راستی آزمایی و بررسی شاخص‌ها برحسب مستندات موجود از کلیه واحدهای معاونت غذا و دارو بازدید به عمل آوردند.
پایش و ارزیابی عملکرد معاونت غذا و دارو اراک توسط تیم اداره کل بازرسی سازمان غذا و دارو

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، تیم متشکل از اداره کل بازرسی سازمان غذا و دارو باهدف ارزیابی، پایش و تهیه گزارش در تاریخ 23 خرداد 1400 از واحدهای معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک بازدید نمودند.
دکترعباس علیمرادیان معاون غذا و دارو ضمن تشکر و خیرمقدم گویی به نمایندگان سازمان غذا و دارو اعلام نمود معاونت غذا و دارو آماده همکاری‌های لازم در جهت انجام این بازرسی است. مهندس علیرضا انصاری رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان غذا و دارو هدف از انجام این بازرسی‌ها را تبادل‌نظر و ارتقا خدمات‌رسانی بهتر در حوزه غذا و دارو دانست.

در این برنامه هر یک از واحدها به‌صورت مجزا جهت تهیه گزارش، پایش و ارزیابی عملکرد در مدیریت‌های معاونت مستقرشده و به بررسی عملکرد حوزه‌های مختلف بر اساس دستورالعمل‌ها و مستندات موجود پرداختند.

در پایان برنامه بازرسان سازمان به همراه معاون و مدیران غذا و دارو طی جلسه‌ای به جمع‌بندی و بحث و تبادل‌نظر در خصوص عملکرد واحدهای ذی‌ربط پرداخته و در کل نتایج حاصل از ارزیابی و پایش مجموعه را مثبت اعلام نمودند.
در ادامه سفر یک روزه بازرسین سازمان غذا و دارو به اراک به همراه مدیر دارویی معاونت غذا و دارو از تعدادی داروخانه های شبانه روزی و روزانه سطح شهر بازدید بعمل آوردند.
انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: پایش و ارزیابی عملکرد رئیس و کارشناسان اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان غذا و دارو معاونت غذا و دارو اراک


نظر شما :