بازدید معاون غذا و دارو اراک از ۳ شرکت تولید فرآورده های دارویی و لبنی(بهداشت کار،عماد درمان پارس،نیک سامان دارو)

۰۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۷ کد : ۱۸۳۶۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۰۷
معاون غذا و دارو اراک در بازدید از ۳ شرکت تولید فرآورده های دارویی و لبنی (بهداشت کار، عماد درمان پارس، نیک سامان دارو) شهرستان ساوه بر حایز بودن نظارت بر محصولات سلامت محور تاکید کرد.
بازدید معاون غذا و دارو اراک از ۳ شرکت تولید فرآورده های دارویی و لبنی(بهداشت کار،عماد درمان پارس،نیک سامان دارو)

به گزارش ایفدانا و به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ در این بازدید دکتر عباس علیمرادیان معاون به همراه دکتر رضا تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و مهندس کلبعلی کارشناس اداره نظارت، از نزدیک در جریان امکانات، قابلیت ها و نحوه فعالیت آزمایشگاه و واحد کنترل کیفی این واحدهای تولیدی قرار گرفت و از بخش هایی از خط تولید این واحدها بازدید به عمل آورد .

معاون غذا و دارو همچنین ضمن گفتگو با مدیریت این واحدها تولیدی و شنیدن توانمندی ها و مشکلات این واحد تولیدی از روحیه تلاشگر و نگاه رو به جلو متخصصین و مدیریت این واحدهای تولیدی قدردانی نمود.

علیمرادیان هدف از این بازدیدها را اهمیت فوق العاده سلامت محصولات لبنی و دارویی دانستند و افزودند: با توجه به سلامت محوری فرآورده های لبنی و دارویی و نقش آن در سلامت مردم، نظارت بر  واحد های تولیدی تولید کننده این محصولات در استان همواره حائز اهمیت است.

در این بازدید ضمن بررسی کلیه خطوط تولید و محصولات خروجی، مسائل و چالش های پیش رو در صنایع لبنی و دارویی استان مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص مباحث و مسائل موجود بحث و تبادل نظر شد.

واحد تولیدی بهداشت کار تولید کننده فرآورده های لبنی انواع شیر خشک بیومیل، سوپرامیل، لیدی میل و واحد تولیدی پارس درمان پارس و نیک سامان دارو تولید کننده بیش ۸۰ قلم فراورده دارو از بزرگترین واحد های تولیدکننده این محصولات در کشور است و حجم بسیار بزرگی از بازار این محصول را در کشور به خود اختصاص داده است.

معاون غذا و دارو در پایان بازدید از خط تولید واحد شیر خشک بهداشت کار، ضمن اشاره به رفع مشکلات تولیدکنندگان داخلی گفت: کارخانه‌های کشور بدون وقفه در حال تولید شیر خشک هستند. مشکلاتی در ارتباط با گمرک و ارز وجود داشت که خوشبختانه با اولویت قرار گرفتن این موارد می‌توانیم تضمین بدهیم که تا پایان سال ۱۴۰۰، کشور هیچ مشکلی در این رابطه نخواهد داشت. بنابراین بنده به مردم اطمینان می‌دهم که نیازی به انبار کردن شیرخشک در خانه‌هایشان نیست.
انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: بازدید از کارخانجات کالاهای سلامت محور بهداشت کار عماد درمان پارس نیک سامان دارو دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک


( ۳ )

نظر شما :