در پیامی صورت گرفت؛

پیام تبریک معاون غذا و دارو اراک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع)

۰۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۶ کد : ۱۸۴۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۷۷
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی طی پیامی میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت را تبریک گفت.
پیام تبریک معاون غذا و دارو اراک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع)

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، متن پیام دکتر مصطفی دلاور بدین شرح است:

 

"بسمه تعالی"

ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

 

هفته وحدت پیام آور این است که مسلمانان همه با هم برادرند و با دست اتحاد و یکپارچگی و همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان را می گیرند و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص) وحدت و یکرنگی خود را حفظ می‌کنند و در سایه امامت و ولایت، صراط مستقیم جمهوری اسلامی را خواهند پیمائید.

 

وحدت و یکپارچگى مسلمانان و لزوم اتحاد و همدلی میان ایشان، از دستاوردهای دین مبین اسلام و آموزش هاى اسلامی و فرهنگ قرآنى است و بر همین اساس، قرآن کریم یکى از عمده ‏ترین و سازنده ‏ترین اهداف رسالت رسول اکرم ‏ (صلى الله علیه و آله و سلم) را تألیف قلوب و ایجاد انس و تفاهم به جاى خصومت و دشمنى بیان مى ‏دارد و اگر کسى در تاریخ به دیده عبرت بنگرد، این معنى را از شاهکارهاى رسالت نبی مکرم اسلام‏ (صلى الله علیه و آله و سلم) مى‏ یابد.

 

در هفدهم ربیع الاول از دودمان پاک ابراهیم فرزندی پا به عرصه گیتی نهاد که ولادتش نقطه عطفی در تاریخ انسانیت شد و به یمن قدوم مبارکش، ساکنان عرش  و ملکوت برای تهنیت این ‌میلاد خجسته به زمین آمده و در تبریک این رویداد مبارک بر یکدیگر سبقت می‌جستند.

 

اینجانب مفتخرم در این ماه مبارک فرارسیدن 17 ربیع الاول که مزین با  ولادت با سعادت خاتم الانبیاء محمدمصطفی (صلى الله علیه و آله و سلم) و رئیس مذهب حقه شیعه پرچم دار شاهراه ولایت علوی امام جعفر صادق (علیه السلام) می باشد، به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دولتمردان دولت تدبیر و امید، مردم ولایتمدار سراسر ایران اسلامی و بویژه مردم شریف استان مرکزی تبریک و تهینت عرض نمایم.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: ولادت دکتر دلاور پیام تبریک


( ۳ )

نظر شما :