توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

وبینار آموزشی ویژگی های کالاهای سلامت محور و مضرات استفاده از کالاهای غیر مجاز و قاچاق

۱۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۳ کد : ۱۸۴۹۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۴
دوره آموزشی؛ چرا نباید از لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق استفاده کرد؟ با همکاری دبیرخانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری و معاونت غذا و دارو اراک با حضور مهندس گلستانی کارشناس مسئول اداره نظارت بر آرایشی و بهداشتی در سالن اجتماعات استانداری مرکزی به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
وبینار آموزشی ویژگی های کالاهای سلامت محور و مضرات استفاده از کالاهای غیر مجاز و قاچاق

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، در اجرای برنامه سه شنبه های آموزش خانواده؛ دوره آموزشی در حوزه بهداشت و سلامت با عنوان چرا نباید از لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق استفاده کرد؟ با همکاری دبیرخانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری ومعاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک در سالن اجتماعات استانداری مرکزی به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی و توجیهی در خصوص راه های تشخیص فرآورده های آرایشی و بهداشتی قاچاق، عوارض عمومی و اختصاصی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیر مجاز، راه های مبارزه با مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیر مجاز، اثرات منفی و مضررات کالاهای قاچاق محصولات سلامت محور، لزوم نصب برچسب کنترل اصالت و سلامت کالا بر روی محصولات آرایشی و بهداشتی و وی‍ژگیهای اختصاصی این برچسب ها و نحوه استعلام از صحت و سقم برچسب مذکور و تولید فرآورده آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و تقلبی و خطرات استفاده از این نوع کالاها و غیره مطالبی ارائه گردید.
انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق معاونت غذا و دارو اراک مهندس گلستانی وبینار آموزشی


نظر شما :