به مناسبت ۱۲ اذز روز جهانی معلولین صورت گرفت؛

روز جهانی معلولین، با تجلیل از کارمند معلول معاونت غذا و دارو اراک گرامی داشته شد.

۱۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵ کد : ۱۹۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۹۶
دکتر دلاور معاون غذا و دارو اراک ضمن تبریک روز جهانی معلول گفت: این ایام بهانه ای برای دیدار با این قشر از جامعه و همکاران و آشنایی با مسائل آنان و فرصت مغتنمی جهت قدردانی از تلاش های این عزیزان است.
روز جهانی معلولین، با تجلیل از کارمند معلول معاونت غذا و دارو اراک گرامی داشته شد.

 به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک،دکتر مصطفی دلاور معاون غذا و دارو اراک به مناسبت دوازدهم آذر گرامیداشت روز جهانی معلولین از جناب آقای آقا گل همکار معاونت غذا و دارو با اهداء گل و تقدیر نامه تجلیل بعمل آوردند.
دکتر دلاور ضمن حضور در اتاق این همکار و تبریک روز جهانی معلول گفت: این ایام بهانه ای برای دیدار با این قشر از جامعه و همکاران و آشنایی با مسائل آنان و فرصت مغتنمی جهت قدردانی از تلاش های این عزیزان است.
متن لوح تقدیر به شرح ذیل میباشد:


بسم الله الرحمن الرحیم

 

الحمدلله رب العالمین وصل الله علی محمد و آله الطیبین الطاهرین

 

معلول از آن واژه هایی است که شرح الفاظیش و مصداق اجتماعیش، تفاوت و فاصله فراوان دارد.

معلول در لغت آبستن معنای ناتوانی و نیاز است و در اجتماع ناظر بر صبر پیشگانی است که جزئی از توان ظاهری خود را داده اند و بسیاری بر توانمندی های پنهان خود افزوده اند، و این بیان نه اغراق است نه چاپلوسی بلکه کوتاهترین گزارشی است بر تمجید روز جهانی معلولین و تقدیر از آنهائیکه چنانچه عضو ناقصی دارند، افکارشان نافذتر است و چنانچه ذهنشان نارساست، در عوض عواطف و احساساتشان جانفزاست.

معلولان، به حق، مصداق بارز حکمت و رحمت کردگارند که چنانچه به حکمت برخی از توانشان کاسته شده است، به رحمت درهای بیشمار دیگری به توانمندی شان افزاشته شده است و چنانچه این حکمت و رحمت را به نیکی دریابیم، می بینیم که در مصداق این جامعه است که محتاج معلولان است و نیازمند حضور پر معنای ایشان، نه برعکس.

پس بدین فرصت مغتنم فرا روی، این روز محترم را به شما همکار محترم توانمند ایران اسلامی تبریک گفته و شرکت پر برکتتان در عرصه های اجتماع ارج می نهیم.

کلید واژه ها: گرامیداشت روز معلولین


( ۳۷ )

نظر شما :