توسط معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

مراسم گرامیداشت روز داروساز

۰۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۳ کد : ۱۹۶۸۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۶
بزرگداشت روز زکریای رازی، دانشمند و شیمی دان بزرگ ایرانی روز داروساز با حضور رئیس دانشگاه، معاون غذا و دارو، مدیر اداره دارو، مسئولین و کارشناسان دارویی مراکز تابعه و جمعی از موسسین داروخانه های خصوصی در محل دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
مراسم گرامیداشت روز داروساز

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی اراک، طی مراسمی در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی از کلیه داروسازان و کارشناسان دارویی ستادی ، بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از موسسین داروخانه های خصوصی تقدیر بعمل آمد.
دکتر سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ضمن بزرگداشت روز زکریای رازی، دانشمند و شیمی دان بزرگ ایرانی روز داروساز را فرصت مناسبی برای یادآوری و تجلیل از نقش مهم داروساز در چرخه نظام سلامت را عنوان نمود.
وی افزود: نقش کلیدی داروساز در چرخه درمان انقدر حیاتی میباشد که باید گفت خدمات داروسازان مربوط به روز و مقطع زمانی مشخصی نیست. به همین مناسبت از کلیه داروسازان عزیز که امور بیمارستانی و پیشخوان داروخانه ها متحول ارائه خدمات شبانه روزی می باشند تقدیر و تشکر نموده و امید است در سایه همکاری همه بتوانیم گام مهمی در اعتلای فرهنگ سلامت جامعه بر داریم .
دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو  در این مراسم ضمن عرض خوش آمدگویی به مهمانان و تبریک روز داروساز،آغاز هفته دولت را با یاد مردان علم و عمل شهیدان رجائی و باهنر گرامی داشته و به ارائه گزارش از نحوه اجرای طرح تحول سلامت در استان پرداختند.
 معاون غذا و دارو  نیز گفت: جامعه داروسازان از اصناف خدوم و دلسوز هستند که بهترین سال های زندگی خود را صرف علم آموزی، تجارب و مهارت های بالینی کرده اند و دغدغه ای جز رسیدگی به دردمندان و بیماران ندارند.
در ادامه مراسم بزرگداشت روز داروساز از داروسازان دانشگاه علوم پزشکی استان، موسسین داروخانه های خصوصی و اعضا داروسازان نظام پزشکی توسط مسئولین حاضر در مراسم تقدیر شد. 

کلید واژه ها: روز داروساز گرامیداشت


نظر شما :