کشف یک میلیون و ۶۰۰ هزار عدد قرص قاچاق دراراک

۰۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۱ کد : ۱۹۷۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۸
از یک خودروی شوتی در اراک ، یک میلیون و ۶۰۰ هزار عدد قرص دیفنوکسیلات هیدروکساید واتروپین سولفات قاچاق کشف شد.
کشف یک میلیون و ۶۰۰ هزار عدد قرص قاچاق دراراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف یک میلیون و ۶۰۰ هزار عدد قرص دیفنوکسیلات هیدروکساید واتروپین سولفات قاچاق در عملیات توقیف یک دستگاه خودروی شوتی در محوراراک- قم خبر داد.

سرهنگ " محمد عقیل سلگی"  گفت: در ادامه طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا ، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل بار قاچاق را در محور اراک-قم شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودور ، تعداد یک میلیون و ۶۰۰ هزار عدد قرص دیفنوکسیلات هیدروکساید واتروپین سولفات و ۵۰۰ عدد کرم خارجی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی با اشاره به ارزش یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریالی دارو‌ها و لوازم بهداشتی و آرایشی کشف شده در ارزیابی کارشناسان این پلیس اضافه کرد: در این عملیات راننده خودرو که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی مبنی بر حمل قانونی کالا‌های مورد نظر بود، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ سلگی در پایان بر تداوم طرح‌های مبارزه با خودرو‌های شوتی قاچاق بر در استان مرکزی تأکید کرد و افزود : شهروندان به منظور مبارزه پلیس با پدیده نابهنجار قاچاق ، می‌توانند در صورت مشاهده چنین خودرو‌هایی در حمل بار قاچاق و تردد آن‌ها در سطح محور‌های مواصلاتی، موضوع را برای بررسی تخصصی، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کلید واژه ها: کشف داروی غیر مجاز


( ۲ )

نظر شما :