آغاز به کار فاز دوم آزمایشگاه جهاد دانشگاهی استان مرکزی

۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۰ کد : ۱۹۷۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸۴
فاز دوم آزمایشگاه جامع میکروتخصصی میکروبیولوژی در اراک با حضور دکتر کریمی نماینده مجلس شورای اسلامی و دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو آغاز بکار کرد.
آغاز به کار فاز دوم آزمایشگاه جهاد دانشگاهی استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ صبح امروز فاز دوم آزمایشگاه جامع میکروتخصصی میکروبیولوژی در اراک با حضور دکتر کریمی نماینده مجلس شورای اسلامی و دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و دکتر غفاری زاده رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی آغاز بکار کرد.
 

غفاری زاده رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با بیان اینکه هزینه اصلی آزمایشگاه از سوی جهاد دانشگاهی تامین و حدود ۵ میلیارد ریال برای این فاز هزینه شده است  گفت: این آزمایشگاه در زمینه‌های صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی با دانشگاه علوم پزشکی همکاری خواهد داشت.

غفاری زاده  افزود: با توجه به اینکه این صنایع در استان مرکزی جزو صنایع پرتعداد هستند، این آزمایشگاه در جهت افزایش بهبود کیفیت این صنایع فعالیت خواهد داشت.

او اضافه کرد: همچنین امروز نمایندگی پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی هم در اراک آغاز به کار خواهد کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی بیان کرد: این دفتر به سبب مشکلات زیست محیطی شهر اراک راه انداری شده و قصد داریم در کنار اقدامات تحقیقاتی، با راهکار‌هایی برای کاهش آلودگی هوا، اینگونه معضلات زیست محیطی به صورت علمی مرتفع شود.

کلید واژه ها: فاز دوم آزمایشگاه جامع میکروتخصصی میکروبیولوژی


نظر شما :