تشریح برنامه های گرامیداشت ۲۴ مهر (۱۶ اکتبر) ؛ روز جهانی غذا

۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۳ کد : ۲۰۷۶۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۴۲
معاون غذا و دارو دانشگاه ویژه برنامه های این معاونت به مناسبت گرامیداشت ۲۴ مهر (۱۶ اکتبر) ؛ روز جهانی غذا ؛رفتار ما آینده ما را می سازد؛با شعار ملی آگاهی، مدیریت اصلاح الگوی مصرف غذائی برای مبارزه با کرونا را تشریح کرد.
تشریح برنامه های گرامیداشت  ۲۴ مهر (۱۶ اکتبر) ؛ روز جهانی غذا

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: ۱۶ اکتبر در تقویم جهانی تحت عنوان «روز جهانی غذا» نامگذاری شده و همه ساله برنامه‌ های متنوعی در راستای گرامیداشت این روز در سطح جهانی و ملی برگزار می شود.


وی افزود: امسال به دلیل تداوم شیوع کرونا ویروس ویژه برنامه های گرامیداشت روز جهانی غذا در سطح ملی و جهانی تحت تاثیر قرار گرفته و به شکلی متفاوت برگزار می شوند.

معاون غذا و دارو  در ادامه عناوین برنامه‌های معاونت غذا و دارو در هفته جهانی غذا را شامل 1- هماهنگی معاونت غذا و دارو آبادان با آموزش و پرورش و برقراری جلسه آموزشی برای معلمین جهت آموزش پیوست بسته آموزشی_ 2- علمی با هماهنگی و همکاری صنعت، بسته آموزشی را برای دانش آموزان از طریق نرم افزارهای آموزشی منتقل کنند و پس از آن مسابقه بین دانش‌آموزان در دو زمینه برگزار نمایند. یک نقاشی با موضوع کاهش قند و نمک و چربی دو تهیه کلیپ آموزشی با توجه به شرایط کرونا ساخت کلید در رابطه با فعالیت‌های ورزشی در خانه در زمان شیوع بیماری کرونا سه بررسی نتایج مسابقه و انتخاب 10 نفر از دانش آموزان و ارسال اسامی ایشان از سوی آموزش و پرورش به معاونت غذا و دارو و سپس قدیر معاونت غذا از برگزیدگان.4- ارسال اسامی ۱۰ نفر دانش آموز منتخب از سوی معاونت غذا و دارو به معاونت غذا و داروی قدس و بررسی نهایی توسط معاونت غذا و دارو قطع و سپس ارسال ۱۰ نتیجه ده نتیجه و اسامی برگزیده از سوی قطب اداره کل، هماهنگی با صدا و سیما، ارسال پیامک به مناسبت هفته جهانی غذا و درج پیام در سربرگ نامه‌های اداری دانست.

دکتر علیمرادیان زمان شروع برنامه‌های هفته جهانی غذا را از ۲۴ مهرماه الی ۳۰ مهر و همه آموزش ها در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا برگزار خواهد شد.

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: روز جهانی غذا تشریح برنامه ها معاون غذا و دارو اراک


( ۱ )

نظر شما :