بازدید معاون غذا و دارو اراک از کارخانه بهداشتی و سلولزی زرین رویا و زرین آیند در شهر ساوه

۰۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۱ کد : ۲۱۳۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۸۸
دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک به همراه دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی در سفر یکروزه به شهر ساوه از واحد تولیدی محصولات بهداشتی و سلولزی" زرین رویا و زرین آیند " محصولات سلولزی پوشک کامل بچه و بزرگسال با برند های "مای بیبی، ایزی لایف و کوکومی" بازدید کرد.
بازدید معاون غذا و دارو اراک از کارخانه بهداشتی و سلولزی زرین رویا و زرین آیند در شهر ساوه

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ در این بازدید دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو به همراه دکتر تاجیک مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و خانم مهندس فریده گلستانی کارشناس اداره نظارت، از نزدیک در جریان امکانات، قابلیت ها و نحوه فعالیت آزمایشگاه و واحد کنترل کیفی این واحدهای تولیدی قرار گرفت و از بخش هایی از خط تولید این واحدها بازدید به عمل آورد .
معاون غذا و دارو همچنین ضمن گفتگو با مدیریت این واحد تولیدی و شنیدن توانمندی ها و مشکلات این واحد تولیدی از روحیه تلاشگر و نگاه رو به جلو متخصصین و مدیریت این واحدهای تولیدی قدردانی نمود.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی هدف از این بازدیدها را اهمیت فوق العاده سلامت محصولات بهداشتی و سلولزی دانستند و افزودند: با توجه به سلامت محوری محصولات بهداشتی و نقش آن در سلامت مردم، اهمیت نظارت بر  واحد های تولیدی در کارخانجات تولید کننده در استان حائز اهمیت است.
در این بازدید ضمن بررسی کلیه خطوط تولید و محصولات خروجی، مسائل و چالش های پیش رو در صنعت  بهداشتی و سلولزی استان مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص مباحث و مسائل موجود بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

رسول غفاری

کلید واژه ها: بازدید کارخانجات تولیدی زرین رویا زرین آیند بهداشتی و سلولزی ساوه دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک


( ۱۱ )

نظر شما :