آزمایشگاه معاونت غذاو داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک تنها آزمایشگاه مرجع در استان

۱۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۳ کد : ۲۲۱۴۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۸
آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک تنها آزمایشگاه مرجع در استان مرکزی است نقش مهمی در سلامتی مردم دارد.
آزمایشگاه معاونت غذاو داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک تنها آزمایشگاه مرجع در استان

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو ، دکتر مهدی عبداللهی مدیر آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو بیان کرد: این آزمایشگاه نقش مهمی در کنترل مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی استان دارد.

او افزود: روزانه بیش از ۲۰۰ آزمایش انواع مواد غذائی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی فرآورده ­های واحد‌های تولیدی، محصولات در سطح عرضه و نمونه ­های ارسالی از ادارات نظارت بر مواد غذایی و مراکز بهداشتی دراین آزمایشگاه انجام می‌شود.

عبداللهی گفت: این فعالیت ­ها به طریقی انجام می­ شود که الزامات سازمان غذا و دارو، استاندارد و نیاز مشتریان، مراجع قانونی یا سازمان­‌هایی که به آزمایشگاه رسمیت می­ بخشند، برآورده گردد.

مدیر آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو با اشاره به اینکه این آزمایشگاه به منظور انجام آزمون­‌های تعریف شده فعالیت دارد افزود: معاونت غذا و داروی دانشگاه تلاش می‌کند در مسیر ارتقاء کیفیت و بهبود خدمات آزمایشگاهی نسبت به تأمین نیاز‌های کارکنان، دستگاه­ها، مواد، ابزار و فضای مورد نیاز در چارچوب قوانین و مقررات مرتبط، اقدام نماید.

انتهای پیام/

کلید واژه ها: دکتر مهدی عبداللهی مدیر آزمایشگاه کنترل


( ۱ )

نظر شما :