در معاونت غذا و دارو اراک برگزار شد؛

نشست هم اندیشی معاونت غذا و دارو با اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پروش و پلیس فتا استان

۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۲ کد : ۲۳۱۰۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۹
جلسه ای در خصوص ارائه مطالب آموزشی به مربیان ورزشی در مدارس با اداره کل ورزش و جوانان، آموزش پرورش و پلیس فتا استان با همکاری اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد.
نشست هم اندیشی معاونت غذا و دارو با اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پروش و پلیس فتا استان

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر نجما سلیمانی کارشناس دارویی اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروگفت: پیرو جلسات شیوه نامه مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور، جلسه ای با عنوان " تعامل اداره کل ورزش و جوانان، آموزش پرورش و پلیس فتا با همکاری اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو در خصوص ارائه مطالب آموزشی به مربیان ورزشی در مدارس و نوجوانان" با حضور دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد.

دکتر سلیمانی افزود: در این جلسه با حضور نمایندگان ارگان های ذی ربط در خصوص برگزاری دوره ای آموزشی برای مربیان تربیت بدنی دانش آموزان دوره متوسطه دوم هم اندیشی صورت پذیرفت. همچنین با توجه به حضور پلیس فتا و بستر سامانه شاد جهت آگاهی سازی دانش آموزان و خانواده هایشان برنامه و طرح هایی عنوان گردید.

 

 

کلید واژه ها: نشست هم اندیشی اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل دکتر نجما سلیمانی کارشناس دارویی


( ۱ )

نظر شما :