بازدید مدیر اداره دارو معاونت غذا و دارو از داروخانه های خصوصی فرمهین

۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۷ کد : ۲۳۱۸۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۲۶
دکتر محسنی مدیر اداره دارو معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در راستای بررسی وضعیت دارویی از داروخانه های خصوصی این شهر نیز بازدید کرد.
بازدید مدیر اداره دارو معاونت غذا و دارو از داروخانه های خصوصی فرمهین

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک؛ در راستای بررسی و نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مردم ،دکتر ژیلا محسنی مدیر اداره دارو معاونت به همراه کارشناسان اداره دارو بصورت سرزده از داروخانه های خصوصی شهرستان فرمهین بازدید بعمل آوردند.

مدیر اداره دارو معاونت غذا و دارو ضمن گفتگو با مسئولین فنی داروخانه بر تداوم و  خواستار خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم به خصوص داروهای بیماران خاص و دیابتی ، برنامه ریزی مناسب و اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشگیری از بروز کمبودهای احتمالی دارو و ملزومات پزشکی شد.

لازم به ذکر است با وجود برخی از کمبودهای کشوری در حوزه دارو، روزانه وضعیت داروها و ملزومات مصرفی را بویژه در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه پایش و در صورت مشاهده و دریافت هرگزارش کمبودی، بلافاصله مراتب به سازمان غذا و دارو اعلام و جهت تامین در اسرع وقت، اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.

در این بازدید، وضعیت دارویی داروخانه و انبار، حضور مسئولین فنی، قیمت داروها، نحوه ارائه خدمات و مشاوره دارویی به مردم عزیز، ارائه فاکتور ممهور به مهر داروخانه و حاوی ریز قیمت اقلام دارویی فروخته شده و ... مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/
رسول غفاری

کلید واژه ها: بازدید از داروخانه ها دکتر محسنی مدیر دارویی معاونت غذا و دارو اراک فرمهین


( ۲ )

نظر شما :