معاون غذا و دارو اراک مطرح کرد؛

الزام اخذ صلاحیت حرفه ای برای متقاضیان پروانه کسب عطاری

۲۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۷ کد : ۲۳۲۷۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۰۶
معاون غذا و دارو اراک گفت: با پیگیری ها و تلاش های اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو در خصوص بحران و تخلفات تهدید کننده سلامت و بهداشت عمومی عطاری ها طی این دوسال اخیر، با همکاری پلیس اماکن، اتاق اصناف استان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان صلاحیت حرفه‌ای متقاضیان جهت اخذ پروانه عطاری به معاونت غذا و دارو سپرده می شود.
الزام اخذ صلاحیت حرفه ای برای متقاضیان پروانه کسب عطاری

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: با پیگیری ها و تلاش های اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو در خصوص بحران و تخلفات تهدید کننده سلامت و بهداشت عمومی عطاری ها طی این دو سال اخیر و تصویب راهکار ها در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اخذ صلاحیت حرفه‌ای از معاونت غذا و دارو جهت صدور پروانه عطاری متقاضیان از اتاق اصناف استان الزامی و ضروی گردید.


وی افزود: در راستای اجرای مصوبات هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری اتاق اصناف مصوب گردید که ۱.  الزام اخذ صلاحیت حرفه ای از معاونت غذا و دارو جهت صدور پروانه در اتاق اصناف استان مرکزی برای متقاضیان پروانه مذکور۲. کلیه عطاری ها دارای مجوز جهت تمدید پروانه ملزم به  شرکت در کلاس های آموزشی معاونت غذا و دارو که بصورت سالیانه برگزار می شود، می باشند  و ۳. با تشکر از نیروهای محترم پلیس اماکن ،کلیه عطاری هایی که برای بار دوم مرتکب تخلف گشته اند حسب گزارش ضابط قضایی، مرجع قضایی نسبت به پلمب و لغو پروانه فعالیت عطاری حداقل به مدت ۶ ماه اقدام نماید.
انتهای پیام/غ

کلید واژه ها: صلاحیت حرفه‌ای متقاضیان اخذ پروانه عطاری معاونت غذا و دارو اراک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان


( ۴ )

نظر شما :