آغاز فعالیت داروخانه بیمارستان امیر کبیر

۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۵ کد : ۲۳۳۷۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۰۲
معاون غذا و دارو اراک گفت.با پیگیری صورت گرفته داروخانه سرپایی بیمارستان امیرکبیر با بهره بردار جدید شروع به فعالیت کرد.
آغاز فعالیت داروخانه بیمارستان امیر کبیر

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر عباس علیمرادیان شب گذشته در راستای بررسی و نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مردم با حضور در داروخانه سرپایی بیمارستان امیرکبیر بیان کرد: داروخانه بیمارستان به دلیل اتمام قرارداد پیمانکار قبلی غیر فعال شده بود و خوشبخانه پس از گذراندن مراحل قانونی این داروخانه با بهره بردار جدید شروع به فعالیت کرد.
وی افزود: این داروخانه به صورت شبانه روزی و زیر نظر داروسازان از مورخ 27 دیماه آماده ارائه خدمات دارویی به همشهریان میباشد.

 معاون غذا و دارو دانشگاه در ادامه به صورت سرزده در داروخانه های خصوصی شبانه روزی حضور و از این مراکز بازدید بعمل آوردند.

دکتر علیمرادیان با اشاره به وجود برخی از کمبودهای کشوری در حوزه دارو اظهار داشت: اینجانب روزانه وضعیت داروها و ملزومات مصرفی را بویژه در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه پایش و در صورت مشاهده و دریافت هرگزارش کمبودی، بلافاصله مراتب به سازمان غذا و دارو اعلام و جهت تامین در اسرع وقت، اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.

شایان ذکر است: در این بازدید، وضعیت دارویی داروخانه ها، حضور مسئولین فنی، قیمت داروها، نحوه ارائه خدمات و مشاوره دارویی به مردم عزیز، ارائه فاکتور ممهور به مهر داروخانه و حاوی ریز قیمت اقلام دارویی فروخته شده و ... مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/

کلید واژه ها: داروخانه امیرکبیر فعالیت دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو اراک بازدید سرزده از داروخانه ها


( ۱ )

نظر شما :