کارشناس مسئول فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل؛

کشف بیش از ۱۱ هزار عدد انواع قرص‌های غیر مجاز به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از یک عطاری در اراک

۰۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۲ کد : ۲۳۵۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۲۴
کارشناس مسئول فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو اراک گفت: کارشناسان معاونت غذا و دارو با همکاری پلیس اماکن و دستور معاون دادستان از یکی عطاری هزاران عدد داروی مخدر و روانگردان قاچاق و تقلبی به ارزش دویست میلیون ریال کشف کردند.
کشف بیش از ۱۱ هزار عدد انواع قرص‌های غیر مجاز به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از یک عطاری در اراک

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر مریم خدایی کارشناس مسئول فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو اراک گفت: در راستای طرح نظارت بر عطاری و اقلام سلامت محور ، به دنبال گزارشی مبنی بر خرید و فروش غیر قانونی دارو و اقلام مخدر، طی یک بازرسی مشترک کارشناسان اداره فراورده های طبیعی سنتی و مکمل معاونت غذاو دارو و پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اراک از عطاری های مرکز شهر اقدامات لازم در خصوص اجرای قانون صورت پذیرفت.
بازرسان حاضر در این گشت مشترک بیش از ۱۱ هزار قلم کالای سلامت محور اعم از انواع قرص های مخدر و روانگردان به ارزش دویست میلیون ریال را از عطاری متخلف کشف و ضبط نمودند، این واحد متخلف پلمپ و بلافاصله متصدی خاطی به مراجع قضایی معرفی گردید.
درهمین راستا معاون غذا و دارو از معاون دادستان دادگاه انقلاب اراک و پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی به دلیل همکاری و زحمات بی شائبه، تشکر و قدر دانی نمود. 
وی همچنین افزود عطاری ها فقط مجاز به فروش گیاهان دارویی و عرقیجات و ادویه جات می باشند در غیر این صورت پلیس نظارت بر اماکن عمومی و معاونت غذا و دارو برخورد قاطع و قانونی را با متخلفین انجام خواهند داد.

کلید واژه ها: داروهای تقلبی و مخدر عطاری ها پلمپ


( ۳ )

نظر شما :