بررسی ظرفیت‌های همکاری متقابل میان پارک علم و فناوری استان و معاونت غذا و دارو

۰۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۷ کد : ۲۳۶۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۳۴
با هدف بررسی ظرفیت‌های همکاری و شناسایی فرصت‌های تحقیقاتی و پژوهشی، جلسه مشترک میان مدیران پارک علم و فناوری و معاون وکارشناسان معاونت غذا و دارو در محل پارک علم و فناوری استان مرکزی برگزار شد.
بررسی ظرفیت‌های همکاری متقابل میان پارک علم و فناوری استان و معاونت غذا و دارو

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی معاونت غذا و دارو، نشست مشترک مدیران و کارشناسان معاونت غذا و دارو و پارک علم و فناوری استان با هدف بررسی ظرفیت‌های همکاری متقابل و شناسایی ظرفیت‌های دوره های آموزشی، استارتاپ ها، سرمایه‌گذاری در توسعه ایده‌های فناورانه و دانش‌بنیان در روز چهارشنبه مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۰ جاری در محل سالن جلسات پارک برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر محمد رفیعی، رئیس پارک، با تشریح اهداف و وظایف پارک علم و فناوری استان مرکزی و جایگاه آن در شکل‌گیری و توسعه کسب و کارهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان، یکی از نیازهای شرکت‌های نوپا را در مسیر توسعه، جذب سرمایه‌گذار و تأمین منابع مالی عنوان کرد و از آمادگی پارک علم و فناوری در استان در جهت تعامل و ارتباط با صاحبان صنایع غذایی و دارویی و ... و علاقمندان به سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری خبر داد.


در ادامه جناب آقای دکتر علیمرادیان در خصوص لزوم تقویت ارتباط دفتر ارتباط با صنعت معاونت غذا و دارو با پارک علم و فن آوری تاکید نمودند و الزامات اخذ مجوزهای بهداشتی واحدهای دانش بنیان را تشریح کرده و در نهایت به ضرورت احداث آزمایشگاه تخصصی کنترل فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی در استان پرداختند

کلید واژه ها: بررسی ظرفیت‌های همکاری متقابل پارک علم و فناوری استان و معاونت غذا و دارو


نظر شما :