معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک در مراسمی معرفی شد

۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۶ کد : ۲۳۶۸۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۱۵
در مراسمی با حضور رییس و معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی اراک از زحمات دکتر سعیدرضا سلطانی تقدیر و عبدالصمد صمدی به عنوان سرپرست جدید این معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک معرفی شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک در مراسمی معرفی شد

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن تشکر از زحمات انجام شده در این معاونت، گفت: پرسنل یک مجموعه حکم طلا را برای آن مجموعه دارند و یکی از با ارزش ترین منابع و امکانات ظرفیت ساز هستند و بایستی برای همه همکاران احترام ویژه ای قائل شد و برای تک تک این عزیزان هدف تعیین نمود تا بتوان بر اساس فرآیندها به سرمنزل مقصود رسید.

عبدالصمد صمدی افزود: پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) گل سرسبد پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی است که با تلاش همکاران قبلی به نتایج خوبی رسیده و امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر آن را برای استفاده و بهره مندی عموم مردم، تکمیل و افتتاح کنیم.

وی افزود: منابع مالی یکی دیگر از معیارهایی است که می تواند در تسهیل امور و افزایش بهره وری خدمات به مردم نقش آفرین باشد.

وی تاکید کرد: بر اساس نظام برنامه ریزی بودجه ای -عملیاتی، مسائل مالی و دیگر اقدامات را در حوزه دانشگاهی پیش خواهیم برد.

صمدی در پایان خطاب به همکاران و مدیران واحدهای مختلف گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که در درجه اول رضایت مندی پرسنل و مردم به عنوان مشتریان حوزه بهداشت و درمان حاصل شود و در غیر اینصورت اگر واحد یا شخصی همراه با سیاست های کلان دانشگاه نباشد، به ناچار از قطار دانشگاه که با سرعت خوبی در حال حرکت رو به جلو و پیشرفت است، پیاده خواهد شد.

معاون سابق توسعه مدیریت و منابع دانشگاه هم گفت: تمام تلاشمان را به اتفاق همکارانمان کردیم مطالبات به حق همکاران، به روز پرداخت شود که خدا را شاکریم در این زمینه یکی از دانشگاه های خوب در کشور هستیم.

دکتر سعید رضا سلطانی افزود: همکاران دفتر فنی در طی این مدت زحمات زیادی کشیدند و اکثر پروژه ها (مجتمع کلاس ها، پروژه بیمارستان زنان، بیمارستان ولیعصر، سوانح سوختگی و ...)فعال هستند و در آینده ای نه چندان دور بهره برداری خواهند شد.

وی در پایان گفت: در آزمون استخدامی سال گذشته 1/7 دهم بیش از سهمیه ای که وزارت بهداشت بر اساس شاخص های جمعیتی استان مرکزی تعیین کرده بود، جذب کردیم که امیدواریم در سال های آینده تاثیرات مثبتی در روند رو به رشد دانشگاه علوم پزشکی اراک داشته باشند.

معاونان درمان، بهداشت، غذا و دارو، آموزش، فرهنگی و دانشجویی، پژوهش و دیگر همکاران در پایان این جلسه از زحمات دکتر سلطانی تقدیر و برای آقای صمدی آرزوی موفقیت کردند.

کلید واژه ها: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه انتصاب


( ۵ )

نظر شما :