نشست هیئت مدیره انجمن داروسازان استان مرکزی با معاون غذا و دارو

۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۱ کد : ۲۳۷۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۰
رئیس و اعضاء هیئت مدیره انجمن داروسازان استان مرکزی با دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و دکتر محسنی مدیر دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک دیدار و گفتگو نمودند.
نشست هیئت مدیره انجمن داروسازان استان مرکزی با معاون غذا و دارو

به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو اراک، دکتر احدزاده رئیس به همراه اعضاء هیئت مدیره انجمن داروسازان با دکتر علیمرادیان معاون غذا و دارو و دکتر محسنی مدیر دارویی دانشگاه علوم پزشکی اراک دیدار و برنامه ها و فعالیت های انجمن را تشریح کردند.
دکترعلیمرادیان معاون غذا و دارو اراک ضمن خیرمقدم و تبریک ایام دهه مبارک فجر ، از عملکرد ارزنده انجمن داروسازان  در راه خدمت مردم استان مرکزی و همراهی مطلوب آنان با معاونت غذا و دارو تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد که همکاری دوجانبه و شایسته بین معاونت غذا و دارو و داروسازان استان در راستای خدمت به مردم همچنان تداوم یابد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در این جلسه گفت: انجمن داروسازان از انجمن های وسیع و با اهمیت استان است چراکه بخش مهمی از سلامت مردم با این انجمن مرتبط است.
گفتنی است هیئت مدیره انجمن در جلسه ضمن تشریح گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود، به بیان مشکلات و چالشهای حوزه داروسازان در سطح استان پرداختند.

انتهای پیام/غ

کلید واژه ها: نشست هیئت مدیره انجمن داروسازان استان مرکزی معاونت غذا و دارو اراک


( ۱ )

نظر شما :